کد خبر: 388397
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۳:۱۶:۳۷
| |

مرتضی زمان‌پور، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری تشریح کرد:

آخرین وضعیت سیلاب در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به شدت بارش‌های دو روز گذشته در استان گفت:در بارش‌های اخیر راه‌های ارتباطی 30 روستای شهرستان کوهرنگ بسته شده است.

آخرین وضعیت سیلاب در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 388397
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۳:۱۶:۳۷

اعتمادآنلاین| وجود یک سامانه بارشی قوی در چهارمحال و بختیاری در روز دوشنبه پنجم اسفندماه علاوه بر بارش های مطلوب باعث بروز برخی از خسارتها در حوزه کشاورزی و زیرساختی شده است اما این خسارتها چندان چشمگیر نبوده است.

مرتضی زمان‌پور، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به شدت بارش‌های دو روز گذشته در استان گفت:در بارش‌های اخیر راه‌های ارتباطی 30 روستای شهرستان کوهرنگ بسته شده است.

مرتضی زمان‌پور تاکید کرد: از این تعداد 15 روستا مربوط به دهستان موگویی بخش مرکزی است و 15 روستا در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ قرار دارد.

وی افزود: هم‌اکنون بارش باران در شهرستان کوهرنگ فروکش کرده است و در گردنه‌های سخت‌گذر چری و شاه‌منصوری برف می‌بارد، اما تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

زمان‌پور تصریح کرد: به‌دنبال شدت بارش‌های دو روز گذشته در چهارمحال و بختیاری جاده ارتباطی بازفت کوهرنگ به اندیکا و مسجد سلیمان در محل شیمبار (شیرین‌بهار) خوزستان آب‌گرفتگی داشته و مسدود است.

وی یادآور شد: با تلاش بی‌وقفه گروه‌های امدادی و نیروهای راهداری و با توجه به فرونشست باران عملیات بازگشایی این محور ارتباطی به‌زودی انجام خواهد شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به شدت بارش‌ها در سه‌شنبه شب و آب‌گرفتگی چمن‌گُلی بازفت 12 خانوار خانه‌های خود را تخلیه و در مناطق امن اسکان پیدا کردند.

وی گفت: هم‌اینک بقیه جاده‌های شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری باز و تردد خودرو در آن‌ها جاری و روان است.

زمان‌پور به وارد شدن خسارت‌هایی به بخش‌های زیربنایی و روبنایی، زمین‌های کشاورزی، تاسیسات آب و برق و همچنین خانه‌های مسکونی در این بارش‌ها اشاره و تاکید کرد: هم‌اینک گروه‌هایی از جمعیت هلال احمر، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی مربوطه در حال برآورد و تهیه گزارش میزان خسارت‌ها هستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها