نایب رییس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای:

میزان خرید مردم متناسب با نیازشان نیست

 نایب رییس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای با بیان اینکه نیاز کالایی مردم تامین است، افزود: خریدهای مردم در این ایام احساسی شده و میزان خریدشان منطقی و متناسب با نیاز آنها نیست.

میزان خرید مردم متناسب با نیازشان نیست
کد خبر: 388415
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۳:۵۶:۲۱

اعتمادآنلاین| منصور عالی‌پور با تاکید بر اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای خالی نیست و کالا به وفور وجود دارد، افزود: خالی بودن برخی طبقه‌های فروشگاه‌ها به دلیل خرید بیش از اندازه مشتریان است و کمی زمان می‌برد تا این طبقه‌ها مجدد شارژ شود؛ اما از نظر تامین اقلام اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی در پاسخ به اینکه دیدن قفسه‌های خالی باعث اضطراب بیشتر مردم می‌شود و آیا برنامه‌ای برای سرعت توزیع وجود ندارد، گفت: با مدیر فروشگاه‌ها دائم در تماس هستیم، آنها تلاش دارند که سرعت توزیع بیشتر شود اما مدیر فروشگاه نمی‌تواند یکباره برای مدتی محدود به تعداد نیروهای خود اضافه کند.

نایب رییس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای خاطرنشان کرد که فروشگاه‌ها با تدابیر اندیشیده شده، اجازه نمی‌دهند قفسه فروشگاه‌ها از اقلام مورد نیاز مردم خالی بماند.

مواد ضد عفونی کننده تا چهار روز آینده در فروشگاه‌ها شارژ می‌شود

عالی‌پور با اشاره به مشکل تامین مواد ضد عفونی‌کننده در فروشگاه‌ها خاطرنشان کرد: با شرکت‌های تولیدکننده این کالاها در تماس هستیم و آنها قول داده‌اند سه تا چهار روز آینده سفارش‌ها را به ما تحویل دهند.

نایب رییس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای اظهار کرد: این روزها مردم باید خریدهای خود را مدیریت کنند و با خرید بیش از اندازه باعث نشوند کمبود کاذب بوجود آید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا افزایش تقاضا از سوی مردم باعث بالا رفتن قیمت اجناس نشده است؟ گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای در این چند روز به هیچ عنوان افزایش قیمت نداشته‌اند و حتی تخفیف‌های همیشگی خود را کم نکرده‌اند.

عالی‌پور تصریح کرد: تخفیف‌ها در فروشگاه‌ها ادامه خواهد داشت و در ایامی که مردم احساس نیاز می‌کنند، وظیفه فروشگاه‌هاست که برای رفع نگرانی و دغدغه در خدمت مردم باشند.

در روزهای اخیر مراجعه مشتریان به فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای تهیه اقلام اساسی و به دلیل شایعات مربوط به کرونا ویروس بسیار بیشتر شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها