ترامپ: مقاماتی را در دولتم می‌خواهم که به کشور وفادار باشند

رییس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی با اذعان به این‌که تلاش داشته تا برخی مقامات را از دولتش حذف کند تاکید کرد خواستار کار کردن با کسانی است که «وفادار به کشور» باشند.

ترامپ: مقاماتی را در دولتم می‌خواهم که به کشور وفادار باشند
کد خبر: 388431
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۴:۱۷:۱۹

اعتمادآنلاین| دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در صحبت با خبرنگاران با پرسشی درباره یک گزارش در خصوص برخورد جان مک انتی، رییس پرسنل کاخ سفید با مقام‌هایی که غیروفادار تشخیص می‌دهد، مواجه شد.

دونالد ترامپ اعلام کرد: کاخ سفید در دولت خواستار کسانی است که برای کشور خوب باشند هرچند که فکر نمی‌کند چنین افرادی تعدادشان زیاد باشد.

رییس جمهور آمریکا اشاره مستقیمی به گزارش‌ها در خصوص یکسری فهرست‌های تهیه شده از سوی کارکنان کاخ سفید و همپیمانان بیرون از سازمان از برخی مقام‌های ضد ترامپ در دولت نکند.

رییس جمهور آمریکا در کنفرانسی خبری در شهر دهلی نو به خبرنگاران، گفت: من فکر نمی‌کنم که این یک مشکل بزرگ باشد. من فکر نمی‌کنم در این زمینه افراد خیلی زیادی مطرح باشند.

ترامپ در ادامه در مورد یک افشاگر جامعه اطلاعاتی آمریکا که از تعاملات دونالد ترامپ با دولت و رییس جمهور اوکراین شکایت کرده و فرآیند استیضاح‌اش را موجب شد گلایه کرد.

دونالد ترامپ مدعی شد این شخص یک شخص جعلی بوده و شکایت او در بردارنده هیچ ارتباطی با متن گفت‌وگوی تلفنی جنجالی ژوییه گذشته او با رییس جمهور اوکراین نداشته است.

این ادعا در حالی از سوی دونالد ترامپ مطرح شده که اعلام شده شکایت این افشاگر حاوی جزییات دقیقی از گفت‌وگوی تلفنی 25 ژوییه دونالد ترامپ با ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین بوده است.

ترامپ اظهار کرد: من فکر می‌کنم ما افشاگری داشتیم که قلابی بوده زیرا اگر به خود این افشاگر و گزارش‌اش به عنوان مثال نگاهی انداخته و آن را با متن‌های مربوط به تماس تلفنی مقایسه کنید هیچ ارتباطی بین آنها نمی‌یابید.

دونالد ترامپ در عین حال مشخص نکرد که انتظار دارد که این افشاگر که براساس گزارش‌ها برای سازمان سیا کار می‌کند، جزو مقام‌های کنار گذاشته شده از دولت باشد یا خیر.

ترامپ تاکید کرد: ما می‌خواهیم کسانی را داشته باشیم که برای کشور ما خوب و وفادار باشند، زیرا آن وضعیت فضاحت‌بار بود.

اخیرا اعلام شد که رییس جمهور آمریکا به دنبال برکناری اشخاصی در دولت‌اش است که از نظرش در فرآیند استیضاح ضد او عمل کردند و می‌خواهد به جای آنها افراد وفادار به خود را منصوب کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها