کد خبر: 388517
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۶:۱۹:۴۳
| |

رونالدو به کرونا باخت

یک تارنمای تحلیل موتورهای جستجوی اینترنتی اعلام کرد که آمار جستجوی کلمات مرتبط با ویروس کرونا در ایتالیا به شکلی چشمگیر نسبت به جستجوی نام «کریستیانو رونالدو» بیشتر شده است.

رونالدو به کرونا باخت
کد خبر: 388517
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۶:۱۹:۴۳

اعتمادآنلاین| اضطراب و نگرانی در ایتالیا در حال افزایش است و این کشور اروپایی در روزهای اخیر در خط مقدم کوید 19 (کرونا) قرار گرفته و این در حالی است که جستجوی اینترنتی مرتبط با این ویروس در حال اوج گرفتن است.

نشریه توتواسپورت چاپ تورین نوشت: هراس‌های کنونی مرتبط با ویروس کرونا از شهرت «کریستیانو رونالدو» بزرگ‌تر و گسترده‌تر است.

با توجه به اینکه ایتالیا بالاترین نرخ تلفات ویروس کرونا را در کشورهای اروپایی به خود اختصاص داده است، کشور چکمه در حالت آماده‌باش به سر می‌برد و شرایط بحرانی فوتبال این کشور را تحت‌الشعاع قرار داده و آخر هفته جاری 6 دیدار سری‌آ قرار است پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

سطح بالای نگرانی و ابهام در میان ایتالیایی‌ها موجب شده تا بسیاری از آنان برای به دست آوردن توصیه‌های پزشکی آنلاین در مورد این ویروس به اینترنت هجوم برده و براساس اعلام «آوان‌گارد» (تارنمای تحلیل موتور جستجو) جستجوی کلمه «آموچینا» (نوعی ژل ضدعفونی کننده) بیشتر از «کریستیانو رونالدو» بوده و این در حالی است که در موتورهای جستجوی ایتالیایی نام مرد ایتالیایی همواره در صدر جستجوها بوده است.

دیدار بزرگ شب یکشنبه مابین یوونتوس و اینترمیلان پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها