کد خبر: 388557
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ ۱۵:۳۰:۰۰
| |

یک خانواده آمریکایی به دلیل اضافه‌وزن اجازه سوار شدن به هواپیما را پیدا نکرد!

بی‌بی‌سی عربی گزارش داد، به 2 خواهر به نام‌های «راتیل» و «تری» با وجود اینکه بلیت کلاس بیزینس را خریداری کرده بودند، به دلیل اضافه‌وزن، به اجازه سوار شدن به هواپیما داده نشد.

یک خانواده آمریکایی به دلیل اضافه‌وزن اجازه سوار شدن به هواپیما را پیدا نکرد!
کد خبر: 388557
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ ۱۵:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک خانواده آمریکایی به دلیل اضافه‌وزن اجازه سوار شدن به هواپیما را پیدا نکرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، بی‌بی‌سی عربی گزارش داد، به 2 خواهر به نام‌های «راتیل» و «تری» با وجود اینکه بلیت کلاس بیزینس را خریداری کرده بودند، به دلیل اضافه‌وزن، به اجازه سوار شدن به هواپیما داده نشد.

این 2 که به همراه مادرشان قصد داشتند در قسمت درجه‌یک هواپیما از 11 ساعت سفر خود از تایلند به اوکلند آمریکا لذت ببرند، با مخالفت مسئولان خطوط هوایی تایلند، به دلیل چاق بودن از سوار شدن به هواپیما بازماندند.

خانواده که به قصد مشاوره برای خلاصی از اضافه‌وزن خود به بانکوک پایتخت تایلند رفته بودند هنگام دریافت کارت پرواز با حضور چند کارمند خطوط هوایی تایلند به همراه دستگاه‌های اندازه‌گیری مختلف مواجه شدند.

این کارمندان به خانواده مزبور خبر دادند که چون بزرگ‌تر از سایز معمول هستند، صندلی‌های بخش بیزینس گنجایش آنها را ندارد و بدین ترتیب اجازه پیدا نکردند سوار هواپیما شوند.

هوهانا 59ساله مادر این 2 خواهر گفت: آنها در حالی که بقیه مسافران حاضر در صف دریافت کارت پرواز به ما خیره شده بودند فریاد می‌زدند سایز شما غیرعادی است، و در مقابل مسافران دور کمر و وزن ما را اندازه‌گیری می‌کردند.

این زن که خود متخصص امور اجتماعی است گفت: این حادثه را هرگز فراموش نخواهم کرد و به خودم قول داده‌ام تا زمانی که وزنم را کم نکرده‌ام دیگر سوار هیچ هواپیمایی نشوم.

از سوی دیگر شرکت هوایی تایلند در توضیح این اقدام گفت: هرچند بسیاری از شرکت‌های هوایی کمربندهای اضافی به مسافران چاق خود می‌دهند، اما با توجه به اینکه کمربندهای آنها مجهز به کیسه‌های هوایی است افزایش طول آن بیش از حد استاندارد امکان‌پذیر نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها