کد خبر: 388559
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۸ ۰۶:۴۵:۰۰
| |

حسین نقوی حسینی، نماینده ورامین در مجلس:

باید صرف‌نظر از احساسات نسبت به تعطیلی مدارس تا پایان سال اقدام کرد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: باید صرف‌نظر از احساسات نسبت به تعطیلی مدارس تا پایان سال اقدام کرد تا این‌که از وضعیت اضطرار خارج شویم، موضوعی که اکثریت نمایندگان هم بر آن تاکید دارند. برای جبران عقب‌ماندگی تحصیلی هم می‌توان تیرماه را به عنوان پایان سال تحصیلی به جای خردادماه اعلام کرد.

باید صرف‌نظر از احساسات نسبت به تعطیلی مدارس تا پایان سال اقدام کرد
کد خبر: 388559
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۸ ۰۶:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سید حسین نقوی حسینی ، اظهار کرد: کرونا واقعیتی تلخ است که باعث آسیب به مردم می‌شود، این ویروس رواج سریع پیدا کرده و متاسفانه جان تعدادی از هموطنان را گرفته است، لذا نمی‌توان با آن با شوخی و مسامحه برخورد کرد. باید از همه ظرفیت‌ها، امکانات و برنامه‌ریزی‌ها برای مقابله با آن استفاده کرد.

وی تاکید کرد: یکی از راه‌های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا دوری از اجتماعات و مکان‌های شلوغ اعم از اماکن زیارتی، اتوبوس، مترو، دانشگاه و مدارس است، لذا باید مردم از حضور در اجتماعاتی که امکان انتقال ویروس وجود دارد، پرهیز کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «موضوع وضعیت مدارس درباره‌ کرونا حساس‌تر است»، اظهار کرد: اکنون در فصل سرماخوردگی هستیم. رعایت مسائل پیشگیری از سوی دانش‌آموزان هم بسیار سخت است آنها بچه هستند و در مواجهه با یکدیگر بهم دست می‌دهند و ممکن است در محیط مدرسه در کنار یکدیگر حتی عطسه و سرفه کنند که اینها همه خدایی نکرده می‌تواند عامل انتقال ویروس باشد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مچلس ادامه داد: باید صرف‌نظر از احساسات نسبت به تعطیلی مدارس تا پایان سال اقدام کرد تا این‌که از وضعیت اضطرار خارج شویم، موضوعی که اکثریت نمایندگان هم بر آن تاکید دارند. برای جبران عقب‌ماندگی تحصیلی هم می‌توان تیرماه را به عنوان پایان سال تحصیلی به جای خردادماه اعلام کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها