فرهاد ادهمی مقدم، مدیر کل دفتر امور دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اعلام کرد:

جذب 1000 متقاضی هیأت علمی واجد شرایط در رشته‌های علوم پزشکی

مدیر کل دفتر توسعه آموزش و امور دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: هزار متقاضی واجد شرایط در فراخوان جذب هیأت علمی رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی جذب می‌شوند.

جذب 1000 متقاضی هیأت علمی واجد شرایط در رشته‌های علوم پزشکی
کد خبر: 388568
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۸ ۰۸:۱۰:۱۰

اعتمادآنلاین| فرهاد ادهمی مقدم، مدیر کل دفتر توسعه آموزش و امور دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه توضیحاتی در خصوص جذب متقاضیان هیأت علمی رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد، توضیح داد: با توجه به شروع ثبت‌نام فراخوان جذب هیأت علمی در سال 98، در حوزه معاونت علوم پزشکی بیش از 700 درخواست وجود دارد و با توجه به اینکه در بعضی رشته‌ها یک نفر و در برخی از رشته‌ها بیشتر از یک نفر اعلام نیاز شده است، حدود هزار نفر در صورت وجود افراد واجد شرایط جذب هیأت علمی خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که به صورت اضطرار مجوز به‌کارگیری مشروط یک‌ساله به شرط شرکت در فراخوان را دارند، لازم است در این فراخوان شرکت کنند.

مدیرکل دفتر توسعه آموزش و امور دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: جذب در رشته‌های علوم پایه و رشته‌های بالینی، با توجه به وجود بیمارستان‌های ملکی و نیاز به تکمیل کادر آموزشی عرصه‌های بالینی، بر اساس استانداردهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، بر اساس اعلام مرکز جذب و امور هیأت علمی این دانشگاه فرآیند جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد از تاریخ 5 اسفند ماه شروع شده و تا 15 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام به سامانه http://sajed.iau.ir مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها