«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

آیا الکسیس سانچز به کرونا مبتلا شد؟

بر اساس ادعای شبکه‌ی شیلیایی Canal del Fútbol نتیجه تست کرونا الکسیس سانچز، بازیکن تیم فوتبال اینتر میلان مثبت اعلام شد این درحالی است که هیچ یک از منابع رسمی فدراسیون فوتبال ایتالیا این خبر را تایید نکردند.

آیا الکسیس سانچز به کرونا مبتلا شد؟
کد خبر: 388578
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۸ ۰۸:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ شبکه‌ی شیلیایی Canal del Fútbol ادعا کرد، نتیجه تست کرونا الکسیس سانچز بازیکن تیم فوتبال اینتر میلان مثبت اعلام شد. این درحالی است که تیم فوتبال اینتر، امشب باید به مصاف تیم لودوگورتس بلغارستان برود.

ساعاتی قبل خبرگزاری خبرآنلاین اعلام کرد که ستاره شیلیایی تیم اینتر مبتلا به ویروس کرونا نیست. این خبرگزاری افزود: شایعه ابتلای الکسیس سانچز،مهاجم شیلیایی تیم اینتر ایتالیا به ویروس کرونا از دیشب در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود و منبع آن هم گزارش یک رسانه شیلیایی در خصوص گسترش این ویروس در ایتالیا و تاثیر آن بر مسابقات فوتبال باشگاهی این کشور است. با این حال نه تنها الکسیس سانچز بلکه هیچ یک از بازیکنان تیم اینتر به این ویروس مبتلا نیستند بلکه برای پیشگیری از گسترش این بیماری قرار است دو بازی پیش روی اینتر مقابل لودوگورتس در لیگ اروپا که امشب برگزار می شود و مقابل یوونتوس در سری آ که یکشنبه شب در ورزشگاه سن سیرو برگزار خواهد شد،بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

بحران کرونا در فوتبال ایتالیا


ویروس کرونا در کشور ایتالیا به سرعت در حال گسترش است. تاکنون نتیجه تست کرونا 470 نفر در ایتالیا مثبت اعلام شده و 12 نفر نیز جان خود را از دست داده اند که این موضوع می‌تواند فوتبال ایتالیا را در بحران عمیقی فرو برد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها