ماجرای پاداش 120 میلیونی وزارت ورزش به شمشیربازان چیست؟

وزارت ورزش باید مبلغ 120 میلیون به چهار سابریست که موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو شدند پرداخت کند.

ماجرای پاداش 120 میلیونی وزارت ورزش به شمشیربازان چیست؟
کد خبر: 388607
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۸ ۱۰:۳۹:۲۱

اعتمادآنلاین| تیم ملی شمشیربازی ایران موفق شد یک سهمیه تیمی و چهار سهمیه انفرادی در المپیک توکیو بگیرد و به این ترتیب ایران در رشته شمشیربازی المپیک هم نماینده خواهد داشت. البته از مدت ها پیش سهمیه قاره آسیا به ایران رسیده بود اما در جام جهانی لهستان که اختلاف ما با چین بیشتر شد، دیگر قطعی شد.

طبق اعلام وزارت ورزش نفراتی که راهی المپیک می شوند به مدت یک سال حقوق ماهیانه 5 میلیون تومان دریافت می کنند که البته حقوق شش ماه اول نفراتی که المپیکی شدنشان مشخص شده است، پرداخت شد.

اکنون هم چهار سابریست ایران که به جمع المپیکی ها اضافه شده اند باید هر کدام برای شش ماه اول 30 میلیون تومان دریافت کنند. در واقع وزارت ورزش به تیم چهار نفره سابر باید 120 میلیون تومان پرداخت کند.

از سوی دیگر کمیته ملی المپیک هم در مراسم تجلیل از نفراتی که تاکنون سهمیه گرفته اند مبلغ 5 میلیون تومان پاداش داد بنابراین در مرحله بعدی تجلیل از کسانی که سهمیه گرفته اند باید چهار نماینده سابر ایران هم حضور داشته باشند و پاداش 5 میلیونی خود را دریافت کنند.

تیم ایران با وجود اینکه اختلاف امتیاز خود را با چین زیاده کرده و به سهمیه المپیک رسیده است اما باید در دو جام جهانی دیگر هم شرکت کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها