کد خبر: 388645
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۸ ۱۳:۲۱:۳۹
| |

مهدی جمشیدی، مدیر دیسچینگ شرکت ملی گاز ایران:

شبکه انتقال گاز کل کشور پایدار است

مهدی جمشیدی، مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با اشاره به وقوع سیل دربعضی از مناطق کشور به دنبال بارندگی‌های گسترده گفت: اکنون شبکه انتقال گاز مشکلخاصی ندارد، فشار شبکه گاز مطلوب گزارش شده و گازرسانی در حال انجام است.

شبکه انتقال گاز کل کشور پایدار است
کد خبر: 388645
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۸ ۱۳:۲۱:۳۹

اعتمادآنلاین| ‌‌ مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با تأکید بر اینکه تاکنون هیچ حادثه‌ای برای شبکه انتقال گاز به دلیل سیل اخیر گزارش نشده است،‌ گفت: شرایط گازرسانی به نیروگاه‌ها و صنایع نیز پایدار است.


مهدی جمشیدی با اشاره به وقوع سیل دربعضی از مناطق کشور به دنبال بارندگی‌های گسترده گفت: اکنون شبکه انتقال گاز مشکلخاصی ندارد، فشار شبکه گاز مطلوب گزارش شده و گازرسانی در حال انجام است.

وی، مقدار گازرسانی به نیروگاه‌ها را 125 میلیون مترمکعب در روز اعلام کرد و افزود: جریان گازرسانی به همه صنایع کشور نیز برقرار است.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران درباره کاهش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاریهم توضیح داد: مصرف روزانه گاز در دو بخش خانگی و تجاری به 460 میلیون مترمکعب رسیده است.

پیش از این و با کاهش دما در مناطق مختلف کشور، مصرف گاز خانگی به بیش از 600 میلیون مترمکعب در روز رسیده بود که این موضوع سبب کاهش گازرسانی به نیروگاه‌ها و صنایع شد.

محدودیت گازرسانی به نیروگاه‌ها طولانی نیست تا آنجا که میانگین گازرسانی به این بخش در بهمن ماه، روزانه تا 80 میلیون مترمکعب در روز ثبت شده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها