کد خبر: 388672
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۸ ۱۵:۱۹:۲۲
| |

محبوب رستم زاد، مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

14 بیمار مشکوک به کرونا در ایلام شناسایی شدند

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، گفت: 14 مورد جدید مشکوک به بیماری کرونا در این استان شناسایی شده است.

14 بیمار مشکوک به کرونا در ایلام شناسایی شدند
کد خبر: 388672
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۸ ۱۵:۱۹:۲۲

اعتمادآنلاین| محبوب رستم زاد، مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، گفت: 14 مورد جدید مشکوک به بیماری کرونا در این استان شناسایی شده و نمونه آزمایش‌های این افراد به آزمایشگاه مربوطه در تهران ارسال شده است.

رستم زاد با بیان اینکه تا کنون مورد مثبت کرونا در این استان ثبت نشده است، اظهار داشت: ارسال نمونه‌های آزمایشگاهی بیماران مشکوک به کرونا جهت پیشگیری از انتشار آن در سطح استان است.

او افزود: نتایج آزمایش‌ها پس از بررسی اطلاع رسانی می‌شود و بیماران مشکوک تا زمان اعلام نتایج تحت مراقبت هستند.

رستم زاد یادآور شد: پیش از این 14 مورد مشکوک در ایلام شناسایی شد که نتیجه تمام آزمایش‌ها منفی و بیماران از بیمارستان مرخص شدند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام همچنین در خصوص 2 فرد مشکوک به کرونا در شهرستان ملکشاهی گفت: هیچ موردی در این شهرستان شناسایی نشده و افراد مورد نظر تحت عمل جراحی آپاندیس قرار گرفته اند و مشکلی در این زمینه ندارند.

رستم زاد تاکید کرد: به مردم توصیه می‌شود در صورت امکان از رفتن به مکان‌های عمومی از جمله بانک ها، گلزار اموات، حضور در مراسم عروسی و فاتحه خودداری کنند و صاحبان عزاداری و عروسی برای رعایت بهداشت و جلوگیری از انتشار این بیماری مراسمات خود را در منزل برگزار کنند.

منبع : ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها