کد خبر: 388877
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۹ ۱۳:۲۱:۵۵
| |

آرزو فلاحی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان به 2 مورد رسید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان به 2 مورد رسید.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان به 2 مورد رسید
کد خبر: 388877
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۹ ۱۳:۲۱:۵۵

اعتمادآنلاین| آرزو فلاحی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، در جمع خبرنگاران گفت: این 2 بیمار مربوط به شهرستان‌های سقز و سنندج است که خود تحت درمان بوده و خانواده هایشان نیز قرنطینه هستند.

او افزود: ثبت این 2 مورد به منزله این نیست که فقط این افراد مبتلا می‌شوند بلکه نشان از این است که بیماری روند صعودی دارد و احتمال اینکه افراد دیگری را هم مبتلا کند خیلی زیاد است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه کرد: از عموم مردم استان درخواست می‌شود جهت پیشگیری از گسترش بیماری کرونا و انتقال این ویروس از شرکت در هر گونه تجمعات شامل مراسم عروسی، عزاداری، نماز‌های جمعه و جماعت خودداری کنند.

او یادآور شد: افرادی که علائمی همچون سرفه خشک، تب، خستگی، گوفتگی و بدن درد و برخی علائم شبیه آنفلوانزا دارند با رعایت موارد بهداشتی همچون زدن ماسک و پوشیدن دستکش به بیمارستان مراجعه کنند تا در صورت مبتلا بودنشان افراد دیگری را هم آلوده نکنند.

فلاحی تاکید کرد: انتظار می‌رود مردم از تردد و سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند، چون منازل امن‌ترین مکان برای آنهاست و به هر میزان مردم از رفت و آمد‌های خود در سطح شهر بکاهند شاهد کاهش مبتلایان به این بیماری خواهیم بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها