جواد نیک‌بین، منتخب مردم کاشمر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس:

مسوولین نظام باید در اتاق شیشه‌ای رشد کنند

منتخب مردم کاشمر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت رسانه‌ها در کشور ادامه داد: ما باید به سمتی برویم که مردم باور کنند رسانه‌ها حرف آن‌ها را می‌زنند، بنابراین باید به این سمت برویم که نگاه مردم به رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای باشد که رسانه واقعیات جامعه را به همان گونه که هست مطرح می‌کند.

مسوولین نظام باید در اتاق شیشه‌ای رشد کنند
کد خبر: 388985
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۰۷:۵۷:۳۹

اعتمادآنلاین| جواد نیک‌بین، منتخب مردم کاشمر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس عنوان کرد: ما در بخش‌هایی از قانون کاریکاتوری داریم یعنی در بخش‌هایی آن‌قدر بزرگ شده است و در بخش‌هایی اصلا به آن پرداخته نشده است به عنوان مثال در حوزه بانکداری ما قوانین زیادی برای بهبود وضعیت بانک‌ها داریم و جالب است که چه مقدار بانک‌ها رشد کرده‌اند، شاید بیش از 20 بانک داشته باشیم. خود رشد بانک، فساد است.

منتخب مردم کاشمر در انتخابات مجلس یازدهم درمورد مبارزه با فساد بیان کرد: در مبارزه با فساد در دو بخش می‌توانیم به مبارزه بپردازیم؛ یکی اینکه طرح شفافیت آرا را نمایندگان مصوب کنند و مردم بدانند که من به چه کسی و به چه طرحی، رای مثبت یا منفی داده‌ام. اگر این طرح شفافیت آرا تصویب شود زد و بندها کم می‌شود.

وی افزود: بخش دیگری که می‌توان در آن به مبارزه با فساد پرداخت این است که نمایندگان مجلس و مسوولین نظام در اتاق شیشه‌ای رشد کنند و منبع اموال و دارایی افراد مشخص شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها