حمید نداف، ملی پوش تنیس:

هیچکدام از نامزدهای ریاست فدراسیون تجربه کافی ندارند

عضو تیم ملی تنیس گفت: همه چیز در تنیس بهم ریخته است و آینده خوشی را برای این رشته نمی‌بینم. هیچکدام از کاندیدها هم شایسته ریاست فدراسیون نیستند زیرا تجربه خوبی در این عرصه ندارند.

هیچکدام از نامزدهای ریاست فدراسیون تجربه کافی ندارند
کد خبر: 389027
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۰۸:۵۹:۳۹

اعتمادآنلاین| حمید نداف روز شنبه اظهار داشت: همه چیز در تنیس بهم ریخته است و هنوز فدراسیون رییس ندارد و فرایند انتخابات طولانی شده است و مجمع انتخاباتی باید هر چه سریعتر برگزار تا تکلیف فدراسیون مشخص شود. افراد با تجربه‌ای نامزد فدراسیون نشده‌اند. متاسفانه هر کدام از این کاندیداها که رییس شوند با صرف زمان طولانی باید با این رشته آشنا شوند.

وی افزود: نمی‌دانم وزارت ورزش و جوانان چه برنامه‌ای برای تنیس در نظر دارد اما این شیوه درست نیست و باید فردی که از خود تنیس و با تجربه زیاد است و می‌داند ضعف تنیس چیست، باید ریاست این فدراسیون را برعهده بگیرد. با این شرایط انقلابی در تنیس رخ نخواهد داد و به مرحله‌های بالاتر صعود نمی کنیم‌.

ملی‌پوش تنیس عنوان کرد: تنیس یک ورزش انفرادی است و باید برای اینکه به المپیک برسد تنیس‌بازان سطح یک دنیا باشند. باید برنامه‌ریزی خوبی برای حضور بازیکنان در تورنمنت‌های مختلف صورت گیرد. بازیکنان باید در طول سال 30 هفته آن هم به مدت 10 سال مداوم در تورزنمت‌های مختلف حضور یابند. برای این موارد هیچگاه برنامه‌ریزی نشده است تا مسوولان نخواهند بازیکنانی که از نظر استعداد و تکنیکی در تنیس بهتر هستند را جدا کنند و به این تورنمت‌ها بفرستند و به المپیک نزدیک نمی‌شویم.

وی ادامه داد: اصل تنیس رسیدن به رنگ ای‌تی‌پی یا جهانی است. اکنون تنها من، «شاهین خالدان» و «آنوشا شاهقلی» در این شرایط قرار داریم. این موضوع برای تنیس ایران خوب نیست که تنها یک یا 2 بازیکن خوب داشته باشد و متاسفانه الان بازیکن خوب دیگری نداریم. باید حداقل هشت بازیکن با رنکینگ خوب در ای‌تی‌پی وجود داشته باشد.

وی در خصوص مسابقات جام حذفی تنیس گفت: بدلیل آنکه مسابقات جام حذفی در کیش برگزار شد تمایل بیشتری داشتم تا در این رقابت‌ها حضور یابم و برای آماده شدن در فصل جدید حضور در این مسابقات بخشی از برنامه‌هایم بود. اکنون بدلیل شیوع ویروس کرونا این رقابت‌ها لغو شد. نمی‌دانم با این شرایط چه اتفاقی رخ خواهد داد و باید به تمرینات خود برای حضور در تورنمنت‌های مختلف بازگردم.

نداف خاطرنشان کرد: یک‌ماه از تمرینات بدن سازی‌ام مانده است و بعد از آن باید در مسابقات فیوچرز شرکت کنم که در اوایل فروردین ماه در توزرنمت‌های اروپایی در ترکیه یا تونس شرکت می‌کنم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها