تاریخ انتشار فیلم «چیز‌های کوچک» مشخص شد/ نقش‌آفرینی رامی مالک و دنزل واشینگتن

تاریخ اکران فیلم سینمایی «چیز‌های کوچک» با نقش‌آفرینی رامی مالک و دنزل واشینگتن مشخص شد.

تاریخ انتشار فیلم «چیز‌های کوچک» مشخص شد/ نقش‌آفرینی رامی مالک و دنزل واشینگتن
کد خبر: 389075
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۰۹:۴۱:۱۸

اعتمادآنلاین| کمپانی برادران وارنر اعلام کرد فیلم هیجانی و پلیسی «چیز‌های کوچک» که دنزل واشنگتن و رامی مالک نقش‌های اصلی آن هستند، در تاریخ 29 ژانویه 2021 (10 بهمن 99) اکران خواهد شد.

جان لی هنکاک این فیلم را از روی فیلمنامه‌ خودش کارگردانی می‌کند؛ دنزل واشینگتن در آن نقش یک رئیس پلیس را بازی می‌کند و با رامی مالک که نقش کارآگاه را دارد، همکار می‌شود تا یک قاتل سریالی را مورد پیگرد قرار دهد. جرد لتو، ناتالی مورالس، سفیا واسلویا بازیگران دیگر این فیلم سینمایی هستند.

هنکاک و مارک جانسون تهیه کنندگان پروژه «چیز‌های کوچک» هستند و مایک ریک نیز تهیه‌کننده اجرایی آن است. انیمیشن هیولایی «هرج و مرج» محصول کمپانی پارامونت نیز همزمان با این فیلم اکران می‌شود و در گیشه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رامی مالک پس از آنکه سال گذشته جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را برای بازی در نقش فردی مرکوری در فیلم «حماسه کولی» دریافت کرد، به این پروژه اضافه شد. بعد از آن نیز قراردادی برای بازی در نقش یک تبهکار در فیلم سینمایی «زمانی برای مردن نیست» بیست و پنجمین فیلم جیمزباند به امضا رساند که 9 آوریل اکران می‌شود.

آخرین نقش آفرینی دنزل واشینگتن هم به سال 2018 و فیلم «برابرساز 2» باز می‌گردد که نقش یک مامور بازنشسته و باهوش را داشت. این فیلم سینمایی 190 میلیون دلار در گیشه جهانی فروخت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها