کد خبر: 389081
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۰۹:۴۹:۰۰
| |

دانشگاه تربیت مدرس طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

اعضای هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس تا پایان سال باید در دانشگاه حضور داشته باشند

بر اساس تصمیم دانشگاه تربیت مدرس اعضای هیات علمی و کارمندان این دانشگاه باید تا پایان سال در دانشگاه حضور یابند.

اعضای هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس تا پایان سال باید در دانشگاه حضور داشته باشند
کد خبر: 389081
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۰۹:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| دانشگاه تربیت مدرس طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به مصوبه وزارت علوم و سیاست‌های وزارت بهداشت در راستای تامین سلامت جامعه، برنامه‌ریزی این دانشگاه برای هفته‌های جاری به این صورت است که اعضای هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس باید برای برگزاری کلاس‌های مجازی (بر اساس اطلاعیه معاونت آموزشی)، برخی فعالیت‌های ضروری آزمایشگاهی، برگزاری برخی جلسات اجتناب‌ناپذیر دفاعیه رساله و پایان‌نامه دانشجویان و نیز فعالیت‌های عادی گروه در دانشگاه حضور داشته باشند.

همچنین دانشجویان ساکن شهرستان به خاطر الزامات ایمنی و سلامت عمدتا در دسترس نخواهند بود و به طور کلی حضور دانشجویان در دانشگاه تربیت مدرس جز در موارد مطلقا ضروری و محدود آزمایشگاهی و یا ضرورت تشکیل جلسه دفاع پایان‌نامه‌ها با تشخیص گروه و معاونت مربوط در دانشکده توصیه نمی‌شود و هیچ گونه امکانات رفاهی نیز برای آنان در شرایط فعلی قابل عرضه نیست.

در این اطلاعیه آمده است کارمندان دانشگاه تربیت مدرس نیز ضرورت دارد در محل کار خود حضور یابند. بنابراین در برخی از واحدها در صورت نیاز به مرخصی ضروری به گونه‌ای که در فعالیت‌های جاری آن واحد خللی ایجاد نشود، افراد می‌توانند با هماهنگی مدیر مافوق از مرخصی استحقاقی استفاده کنند.

دانشگاه تربیت مدرس به تمامی همکاران اعم از اعضای هیات علمی و کارکنان توصیه کرد در صورت وجود هرگونه علائم مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا و یا حتی سرماخوردگی و آنفلوآنزا اکیدا از حضور در دانشگاه خودداری و تا رفع کامل علائم بیماری در منزل استراحت کنند. بدیهی است پس از رفع کسالت و ارائه گواهی پزشکی، دانشگاه مساعدت لازم را به عمل خواهد آورد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها