کد خبر: 389134
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۱۰:۳۴:۳۷
| |

طرح «شهاب» مدارس چیست؟

رئیس اداره آموزش و پرورش استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: طرح شهاب شناسایی، هدایت و حمایت از استعدادهای برتر دانش آموزی را در مدارس دنبال می کند.

طرح «شهاب» مدارس چیست؟
کد خبر: 389134
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۱۰:۳۴:۳۷

اعتمادآنلاین| علی مرادی، رئیس اداره آموزش و پرورش استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، با بیان اینکه طرح شهاب در مدارس به دنبال شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزی و هدایت آنها در مسیر درست است، اظهار کرد: در طرح شهاب معلم‌ها استعدادهای دانش‌آموزان را شناسایی کرده و با کمک اولیا دانش‌آموزان و مشاوران مدارس سعی در پرورش و شکوفایی این استعدادها دارند.

مرادی با تاکید بر اینکه شناسایی درست استعدادها می تواند آینده بهتری را پیش روی دانش آموزان قرار دهد، گفت: از خانواده‌ها می‌خواهیم تا برای شکوفایی استعدادهای فرزندانشان با آموزش و پرورش همراه شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به نخبه شناسی و نخبه‌پروری طرح شهاب، اضافه کرد: در این طرح استعدادهای هشت گانه دانش‌آموزان شامل استعدادهای آنها در حوزه های مختلف ریاضی، تجربی، ورزش، علوم دینی، فضایی، علوم اجتماعی، هنر و کلامی شناسایی و پرورانده می‌شود.

مرادی با بیان اینکه دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی شامل پایه های چهارم، پنجم و ششم تحت پوشش برنامه‌های طرح شهاب قرار می‌گیرند، گفت: این طرح از سال 1391 در مدارس ابتدایی دوره دوم اجرا می شود و تحت پوشش قرار گرفتن تمامی دانش آموزان از اهداف نهایی اجرای این طرح است.

مرادی با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته حدود 75 هزار دانش‌آموز کرمانشاهی تحت پوشش طرح شهاب قرار گرفتند، گفت: امسال 90 هزار دانش‌آموز کرمانشاهی زیر پوشش طرح"شهاب" می‌روند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها