احسان قاضی‌زاده، منتخب مردم فریمان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس:

هیچ قدرتی بالاتر از قدرت رسانه نیست

منتخب مردم فریمان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ قدرتی بالاتر از قدرت رسانه نیست.

هیچ قدرتی بالاتر از قدرت رسانه نیست
کد خبر: 389138
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۱۰:۴۰:۴۴

اعتمادآنلاین| احسان قاضی‌زاده، منتخب مردم فریمان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس در نشستی با اصحاب رسانه در محل صدا و سیمای مرکزی استان خراسان رضوی در خصوص فسادستیزی اظهار کرد: ما در عرصه فسادستیزی باید جزئی‌نگر باشیم در همین خراسان رضوی چندین مدیرکل فاسد داشتیم. یک پایه فسادستیزی رسانه است. اگر نماینده، قاضی و یا مدیرکل فاسدی وجود دارد باید معرفی شود و حتی اگر کسی خارج از این‌ها نیز باشد مانند مافیاهای ثروت و قدرت باید معرفی شود.

وی ادامه داد: سرمایه‌ بیش از 75 هزارمیلیارد تومانی در بانک‌های استان در گردش است که این پول‌ها وارد موسسات مالی و اعتباری و کانون‌های ثروت و قدرت می‌شود و از یک سمت می‌تواند در بدنه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و قضایی وارد شود و این‌ها همگی باعث ایجاد آسیب‌هایی می‌شود.

منتخب مردم فریمان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رسانه‌ها علاوه بر اینکه نیروهای فاسد را معرفی می‌کنند باید با جزئی‌نگری نیروهای کارآمد، جهادی و پاک‌دست را نیز معرفی کنند.

قاضی‌زاده عنوان کرد: باید ضمن حذف قوانین زائد که بیشتر مانند چوبی لای چرخ مردم است، کارآمدی خود را بیشتر کنیم و در عین حال بعد نظارت خود را با کمک رسانه‌ها تقویت کنیم چراکه هیچ قدرتی بالاتر از قدرت رسانه نیست.

وی خاطرنشان کرد: ما نماینده مردم هستیم و مشکلات و خواسته‌های مردم هم زیاد است و شاید مشکلات و خواسته‌های خود از دولت، قوه قضائیه، شهرداری و دهیاری را هم از نماینده مجلس بخواهند. دلیل این امر این است که خیلی از درها به روی مردم بسته است و مردم نمی‌توانند مشکلات خود را بیان کنند و همچنین در خیلی از موارد از بالا به پایین به آنها نگاه می‌شود، بنابراین مردم چاره‌ای ندارند جز اینکه نماینده خود را مخاطب قرار بدهند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها