«حشد شعبی» تحرکات هسته‌های خاموش داعش در سه استان عراق را فلج کرد

حشد شعبی اعلام کرد طی یک عملیات منحصربه‌فرد و کمک نهاد اطلاعاتی این سازمان تحرکات هسته‌های خاموش داعش را در سه استان دیالی، کرکوک و صلاح الدین عراق فلج کرده است.

«حشد شعبی» تحرکات هسته‌های خاموش داعش در سه استان عراق را فلج کرد
کد خبر: 389142
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۱۰:۴۶:۱۴

اعتمادآنلاین| «علی الحسینی» از فرماندهان حشد شعبی از یک عملیات منحصربه‌فرد این سازمان در سه استان عراق خبر داد که تحرکات باندهای تروریستی خفته در بسیاری مناطق را فلج کرده است.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، الحسینی گفت: «اطلاعات حشد شعبی در سال جاری میلادی نقش اساسی در پیگرد عناصر داعش و سرکرده‌های تروریست آن به خصوص در مناطق پیچیده از لحاظ جغرافیایی و صعب العبور داشته است».

او با اشاره به ده مورد اطلاع‌رسانی مهم از جانب نهاد اطلاعاتی حشد شعبی در سه استان دیالی، کرکوک و صلاح الدین گفت: «الحشد الشعبی از طریق هماهنگی با دیگر گروه‌های امنیتی در انجام یک عملیات منحصر به فرد مشارکت داشت که با کشتار شمار زیادی از تروریست‌ها و سرکرده‌های داعش همراه شد و تحرکات آنها را در مناطق متعددی فلج کرد».

این فرمانده حشد شعبی تاکید کرد: «اطلاعات الحشد نقشی مهم در جنگ علیه تروریسم داشته و دستاوردهای مهمی را با شناسایی سرکرده‌های باندهای تروریستی و مخفیگاه‌های آنها داشته است».

استان‌های الانبار، نینوی، صلاح الدین، جنوب کرکوک و استان دیالی در طول ماه‌های گذشته شاهد تحرکات گروه‌های تروریستی بوده که دولت عراق را به انجام عملیات مخلتف امنیتی در این مناطق واداشته است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها