کد خبر: 389169
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۱۱:۱۱:۴۷
| |

رسول خضری، نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس مطرح کرد:

ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه برای جلوگیری از ابتلا به کرونا در شهرهای دارای مصدوم شیمیایی

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی خواستار اتخاذ تدابیر ویژه برای جلوگیری از ابتلا به کرونا در پیرانشهر و سردشت به عنوان شهرهای دارای مصدوم شیمیایی شد.

ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه برای جلوگیری از ابتلا به کرونا در شهرهای دارای مصدوم شیمیایی
کد خبر: 389169
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۱۱:۱۱:۴۷

اعتمادآنلاین| رسول خضری، نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس، با اشاره به مذاکره خود با معاون وزیر بهداشت، گفت: من این درخواست را مطرح کردم که دانشگاه علوم پزشکی ارومیه نسبت به شهرهایی که مصدومین شیمیایی دارند عنایت ویژه‌ای داشته باشد.

وی افزود: در مرزها و خصوصا جاهایی که مصدومان شیمیایی داریم عوارض ابتلا به کرونا بیشتر است؛ لذا مقرر شد با دکتر کولیوند رییس اورژانس کشور که مسوول توزیع تجهیزات لازم است گفت‌وگوهای لازم انجام شود و اقدامات لازم برای پیشگیری از ابتلای به کرونا در دو شهر پیرانشهر و سردشت که مصدوم شیمیایی دارند، خصوصا سردشت که آمار مصدومان شیمیایی آن بالاست انجام شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه پیشگیری مقدم بر درمان است، گفت: خوشبختانه تاکنون موردی از ابتلا به کرونا در پیرانشهر و سردشت گزارش نشده ولی برای جلوگیری از بروز این بیماری و پیشگیری از افزایش هزینه‌های جانی و مالی درخواست کردیم تمهیدات لازم در این زمینه انجام شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها