کد خبر: 389176
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۱۱:۱۶:۵۲
| |

سقوط بیت کوین ادامه دارد

بیت کوین سردمدار ارزهای دیجیتال است که توانست با رسیدن به 10 هزار دلار در اوایل سال 2020 امسال را با شکوه آغاز کند اما این ارز دیجیتال نتوانست مدت زیادی در اوج باقی بماند و قیمت آن هر لحظه در حال کاهش است.

سقوط بیت کوین ادامه دارد
کد خبر: 389176
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۱۱:۱۶:۵۲

اعتمادآنلاین| بسیاری از کارشناسان اقتصادی بر این باور بودند که رشد ارزش این ارز دیجیتال در سال 2020 رکورد چند ساله خود را می شکند چرا که این ارز دیجیتال هر 4 سال یک بار رشد بی سابقه ای را تجربه می کند به گونه ای که در سال 2015 بیت کوین توانست رشد 4 هزار درصدی را تجربه کند.

با شیوع ویروس کرونا و بر هم خوردن توازن اقتصادی و اغتشاش در بازارهای مالی پیش بینی می شود که آنچه کارشناسان در مورد بیت کوین می گویند به حقیقت بدل نشود و کرونا دامن بیت کوین را نیز بگیرد.

با شیوع ویروس کرونا در ابتدا شاهد انفجار ارزش این ارز دیجیتال بودیم تا آنجا که ارزش هر عدد بیت کوین به 10 هزار و 148 دلار رسید ولی با گستردگی شیوع این بیماری و تعطیل شدن کارخانه ها و مراکز مالی و تولیدی نه تنها در چین بلکه در سایر کشورهای دنیا این ارز دیجیتال نتوانست در برابر این ویروس دوام آورد و سقوط ارزش آن آغاز شد.

در هفته ای که گذشت بهای بیت کوین پس از رشد بی سابقه خود با کاهش 4.29 درصد در آخرین روز هفته ای که گذشت به قیمت 9172.04 رسید اما کاهش ارزش بیت کوین همان جا متوقف نشده است و امروز این ارز دیجیتال با قیمت 8 هزار و 730 دلار در بازارهای جهانی معامله می شود.

بیت کوین تنها ارز دیجیتالی نیست که قیمت آن در حال کاهش است بلکه ارز دیجیتال اتریوم نیز امروز با کاهش 8 دلاری به قیمت 229 دلار رسیده است و لایت کوین نیز یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی است که قیمت آن 6 دلار کاهش یافته ایت و قیمت این ارز دیجیتال به 60 دلار رسیده است.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها