«باد دوچرخه سوار» در جشنواره انیمیشن اسپانیا نمایش داده می‌شود

پویانمایی «باد دوچرخه‌سوار» در بخش فیلم‌های کوتاه بیست‌ و چهارمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن انیمک اسپانیا نمایش داده‌ می‌شود.

«باد دوچرخه سوار» در جشنواره انیمیشن اسپانیا نمایش داده می‌شود
کد خبر: 389244
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۱۲:۳۰:۳۲

اعتمادآنلاین| پویانمایی «باد دوچرخه‌سوار» ساخته‌ نازنین سبحان سربندی در بخش فیلم‌های کوتاه بیست‌ و چهارمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن انیمک اسپانیا نمایش داده‌ می‌شود.

این فیلم قرار است در یک مجموعه 65 دقیقه‌ای به همراه آثاری از کشورهای سوئیس، فرانسه، آلمان و آرژانتین در روزهای 10 و 11 اسفند 1398 در سالن سینما کازیا و یوتا شهر کاتالونیا برای مخاطبان 3 سال به بالا به نمایش گذاشته شود.

بیست‌ و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انیمک، از 8 تا 11 اسفند برابر با 27 فوریه تا 1 مارس 2020 در شهر کاتالونیا کشور اسپانیا در حال برگزاری است.

این جشنواره از سوی شورای شهر کاتالونیا برگزار می‌شود و تلاش می‌کند، فراتر از هنرهای سنتی برای بهبود تولید فیلم‌های انیمیشن خلاقانه، فضای مناسبی برای جذب مخاطبان جدید و علاقه‌مندان انیمیشن فراهم سازد.

داستان پویانمایی «باد دوچرخه‌سوار» در اصل، قصه باد جوانی است که صاحب دوچرخه‌ای می‌شود. باد به وسیله دوچرخه سریع‌تر می‌وزد. بدون صرف انرژی زیاد آزادانه به هر طرف می‌رود و از گردش لذت می‌برد. از همه مهمتر اینکه او تنها بادی است که چنین وسیله‌ای دارد. این آزادی و قدرت تازه به او این امکان را می دهد که دست به هر کاری بزند.

این پویانمایی از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و پیش از این در بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن «نوئی مجیک» فرانسه، جشنواره فیلم دوچرخه ویرجینیا و سی‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی کارتون کلاب ایتالیا نیز نمایش داده شده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها