آبتین حیدرزاده، رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت:

آمار نهایی ثبت‌نام کنندگان المپیاد دانشجویان علوم‌پزشکی اعلام شد

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از ثبت‌نام 2616 هزار داوطلب برای شرکت در المپیاد دانشجویان علوم پزشکی خبر داد و گفت: این‌ آزمون نهم خرداد 99 برگزار می‌شود.

آمار نهایی ثبت‌نام کنندگان المپیاد دانشجویان علوم‌پزشکی اعلام شد
کد خبر: 389268
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۱۳:۰۰:۳۴

اعتمادآنلاین| آبتین حیدرزاده، رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: ثبت‌نام برای شرکت در دوازدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور روز سه‌شنبه، ششم اسفند ماه پایان پذیرفت که به منظور ایجاد تسهیلات لازم برای ثبت‌نام جاماندگان و همچنین ویرایش اطلاعات داوطلبانی که در این المپیاد ثبت نام کردند، این مهلت تا ساعت 24 روز جمعه، نهم اسفند ماه تمدید شد.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس آمار نهایی اعلام شده از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت تا کنون تعداد 2616 داوطلب در المپیاد فوق ثبت‌نام کردند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی همچنین تاکید کرد: به علت وضعیت ابتلا و انتقال عفونت کرونا و به جهت آرامش‌بخشی فضای دانشجویی و دانشگاهی، آزمون غربالگری مرحله کشوری دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از تاریخ 22 فروردین ماه سال 1399 به روز جمعه، نهم خرداد ماه انتقال یافت.

وی ادامه داد: با توجه به زمانبندی جدید دریافت گزارش پروژه بر اساس موضوع اعلام شده (مرحله اول آزمون گروهی) امسال لغو شده و دانشجویان پذیرفته شده در مرداد ماه در تهران به رقابت خواهند پرداخت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها