کد خبر: 389270
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۱۳:۰۴:۵۳
| |

فیلمبرداری «هشدار قرمز» در ایتالیا متوقف شد

در پی شیوع ویروس کرونا در ایتالیا، فیلمبرداری پروژه سینمایی «هشدار قرمز» در این کشور متوقف شد.

فیلمبرداری «هشدار قرمز» در ایتالیا متوقف شد
کد خبر: 389270
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۱۳:۰۴:۵۳

اعتمادآنلاین| قرار بود فیلمبرداری پروژه جدید و پر هزینه کمپانی نتفلیکس با نقش آفرینی دواین جانسون با نام «هشدار قرمز» به ایتالیا برسد؛ اما با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایتالیا سازندگان این فیلم به دنبال لوکیشن‌های دیگری برای فیلمبرداری هستند.

البته انتظار نمی‌رود این تغییر لوکیشن فیلمبرداری باعث ایجاد وقفه در آن شود. در این فیلم رایان رینولدز بازیگر «ددپول» و گل گادوت بازیگر «زن شگفت انگیز» نقش آفرینی می‌کنند.

نتفلیکس هنوز تاریخی برای انتشار این فیلم سینمایی اعلام نکرده است. «هشدار قرمز» فیلمی در ژانر هیجانی و جرایم جهان است و داستانی از یک پلیس بین الملل را به تصویر می‌کشد که بزرگترین و تحت تعقیب‌ترین سارق هنری را دنبال می‌کند.

این فیلم سینمایی تاکنون با بودجه‌ای 160 میلیون دلاری در بین پرهزینه‌ترین و گران‌ترین فیلم‌ها قرار دارد. ساخت این فیلم سینمایی اکنون در آتلانتا در حال انجام است.

دواین جانسون در آخرین ماه از سال 2019 میلادی با فیلم سینمایی «جومانجی: مرحله بعدی» در گیشه حضور داشت که با بودجه‌ای 130 میلیون دلاری در حدود 800 میلیون دلار فروخت. او در تابستان نیز با فیلم سینمایی «هابز و شاو» نخستین نسخه فرعی مجموعه سینمایی محبوب «سریع و خشن» موفق ظاهر شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها