کد خبر: 389284
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

صادق زیباکلام در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

پیروزی اصولگرایان نتیجه رأی ندادن مردم است/ دولت آماده سخت‌ترین رویارویی و چالش‌ها با مجلس باشد/ موانع زیادی پیش روی منافع و مصالح ملی قرار خواهد گرفت

صادق زیباکلام گفت: با توجه به شرایط و همچنین اتفاق‌هایی که طی سال جاری در کشور رخ داد، از همان اول مشخص بود تندروها صندلی‌های مجلس نهم را بعد از چهار سال حاشیه‌نشینی از آن خود خواهند کرد.

پیروزی اصولگرایان نتیجه رأی ندادن مردم است/ دولت آماده سخت‌ترین رویارویی و چالش‌ها با مجلس باشد/ موانع زیادی پیش روی منافع و مصالح ملی قرار خواهد گرفت
کد خبر: 389284
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید شمس- انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دلیل نوع تعیین صلاحیت‌ها با حاشیه‌های بسیار ولیکن مشارکتی نه‌چندان قابل توجه برگزار شد.

صادق زیباکلام که پیشتر از رأی ندادن در انتخابات صحبت کرده بود، در گفت‌و‌گویی کوتاه با اعتمادآنلاین اظهار داشت: تندروها در حالی پیروزی در انتخابات را جشن گرفته‌اند که از همان اول هم معلوم بود به سبب شرایط کشور، در دوره یازدهم قوه مقننه مجلس‌نشین خواهند بود (بیشتربخوانیم) .

تندروها بیشتر کرسی‌های بهارستان را در اختیار خود می‌بینند

این تحلیلگر مسائل سیاسی در ادامه گفت: در واقع وقتی درصد بسیار بالایی از مردم به دلایل متعددی تصمیم گرفتند رأی ندهند؛ از همین رو تندروها دقیقاً مثل مجالس سه‌گانه هفتم تا نهم بیشتر کرسی‌های بهارستان را در اختیار خود می‌بینند.

رویارویی‌ها موانع زیادی را پیش روی منافع ملی قرار خواهد داد

او توضیح داد: با توجه به نتیجه‌ای که در انتخابات دوم اسفندماه حاصل شد، دولت روحانی باید در یک‌ سال و 2 ماه پایانی دولتش آماده سخت‌ترین رویارویی و چالش‌ها با مجلس باشد. رویارویی‌هایی که به قطع و یقین، دشواری و موانع زیادی را پیش روی منافع و مصالح ملی قرار خواهد داد (بیشتربخوانیم) .

تندروها از حاشیه‌نشینی خارج شدند

صادق زیباکلام در پایان صحبت‌هایش گفت: با توجه به شرایط و همچنین اتفاق‌هایی که طی سال جاری در کشور رخ داد، از همان اول مشخص بود تندروها صندلی‌های مجلس نهم را بعد از چهار سال حاشیه‌نشینی از آن خود خواهند کرد (بیشتربخوانیم) .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها