حسن روشن:

پولدار‌هایی که به استقلال و پرسپولیس آمدند همگی در زندان هستند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: حضور در هیات مدیره استقلال و پرسپولیس جنبه می‌خواهد و متاسفانه برخی چنین جنبه‌ای ندارند.

پولدار‌هایی که به استقلال و پرسپولیس آمدند همگی در زندان هستند
کد خبر: 389332
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۱۴:۳۳:۰۴

اعتمادآنلاین| حسن روشن در خصوص حواشی ایجاد شده در هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم صحبت‌هایی از سوی یکی از اعضای هیات مدیره در خصوص وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت که به هیچ عنوان مورد تایید نیست و همیشه برخورد ما استقلالی‌ها با وزیر ورزش بسیار خوب و محترمانه بوده است.


وی ادامه داد: اینکه آقایان می‌گویند وزیر ورزش طرفدار یک تیم خاص است تا امروز به طور رسمی مطرح نشده، اما اگر اینگونه هم باشد به کسی ارتباطی ندارد و این حق طبیعی هر انسانی است. تا به امروز وزیر ورزش و جوانان همیشه به پیشکسوتان استقلال نگاه مثبتی داشته و زحمتکشان دو تیم را به یک چشم نگاه کرده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: دلیل صحبت‌های عضو هیات مدیره باشگاه کاملا مشخص است. اینگونه افراد نباید برای چنین مسوولیت‌هایی انتخاب شوند و متاسفانه امثال این دوستان فکر می‌کنند، چون به باشگاه بزرگی مانند استقلال کمک می‌کنند باید به جایگاه خاصی هم برسند.


وی تاکید کرد: متاسفانه کار آقایان به جایی رسیده که حتی می‌خواهند سرپرست تیم را هم خودشان انتخاب کنند. این دوستان اگر فوتبال را نمی‌شناسند دست کم بروند و مطالعه کنند. در هیچ کجای دنیا عضو هیات مدیره سرپرست تیم را انتخاب نمی‌کند. امیدوارم از این پس افرادی در هیات مدیره مشغول به فعالیت شوند که جنبه حضور در چنین مسوولیتی را داشته باشند.


روشن اظهار داشت: افراد پولداری که به هیات مدیره سرخابی‌ها می‌آیند فراموش نکنند که افرادی قبل از آن‌ها حضور داشتند و امروز در زندان هستند.


وی تاکید کرد: خواسته من از وزیر ورزش این است که حتما از پیشکسوتان در هیات مدیره این دو باشگاه استفاده کنند و این پیشکسوتان نیز فقط به فکر منافع شخصی خود نباشند.

روشن در خصوص فرهاد مجیدی گفت: متاسفانه او راه درستی در پیش نگرفته و نباید تنها به دعوا برود. امیدوارم فرهاد مجیدی باتجربه‌تر عمل کند و از پیشکسوتان در کنار خود بهره ببرد، زیرا این شرایطی که در پیش گرفته خطرناک است.


وی در رابطه با انتخاب علی فتح الله زاده به عنوان سرپرست باشگاه استقلال اظهار داشت: از بازگشت فتح الله زاده به استقلال بی‌خبرم، ولی برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها