کد خبر: 389344
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

غلامحسین پیروانی، مربی فوتبال ایران، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

مدیران فدراسیون دلسوز فوتبال ایران نیستند/ تیم ملی برابر بحرین و عراق به مشکل خواهد خورد/ نمی‌دانم چرا اردوی تیم ملی برگزار نمی‌شود/ علی دایی بهتر از اسکوچیچ بود

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: هیچ‌کدام از اهالی فدراسیون فوتبال دل‌شان برای تیم ملی نمی‌سوزد. تمام مربیان فوتبال به خوبی می‌دانند برگزاری هرچه زودتر اردوهای آماده‌سازی می‌تواند بر روند نتیجه‌گیری تیم‌ها تاثیر بگذارد. نمی‌دانم چرا اردوهای تیم ملی تاکنون برگزار نشده است. چه کسی پاسخگوی این پیشامد است؟

مدیران فدراسیون دلسوز فوتبال ایران نیستند/ تیم ملی برابر بحرین و عراق به مشکل خواهد خورد/ نمی‌دانم چرا اردوی تیم ملی برگزار نمی‌شود/ علی دایی بهتر از اسکوچیچ بود
کد خبر: 389344
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد حمیدی- کمتر از یک ماه دیگر بازی‌های تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر آغاز می‌شود، اما هنوز خبری از برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی نیست. تیمی که به تازگی مربی خود را شناخته و احتیاج بسیاری به برگزاری اردوی تدارکاتی دارد تا بازیکنان با تفکرات مربی جدید این تیم آشنا شوند.

فوتبال ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در رده سوم جدول گروهش قرار گرفته و برای صعود به دور بعدی این رقابت‌ها باید تمام 12 امتیاز دور برگشت را به دست آورد.

تیم ملی فوتبال ایران

غلامحسین پیروانی، پیشکسوت فوتبال ایران، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره وضعیت این روزهای تیم ملی و برگزار نشدن اردوی این تیم قبل از آغاز رقابت‌های مقدماتی جام جهانی گفت: هیچ‌کدام از اهالی فدراسیون فوتبال دل‌شان برای تیم ملی نمی‌سوزد. تمام مربیان فوتبال به خوبی می‌دانند برگزاری هرچه زودتر اردوهای آماده‌سازی می‌تواند بر روند نتیجه‌گیری تیم‌ها تاثیر بگذارد. نمی‌دانم چرا اردوهای تیم ملی تاکنون برگزار نشده است. چه کسی پاسخگوی این پیشامد است؟ دوستان ما در فدراسیون فوتبال باید عاشق کارشان باشند و برای فوتبال ایران دل بسوزانند. متاسفانه این افراد عاشق کارشان نیستند ( بیشتر بخوانیم ).

پیروانی در ادامه به انتخابات فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: اگر فوتبال ایران نتیجه نگیرد و به جام جهانی و جام ملت‌ها صعود نکند، فدراسیون دیگر به چه درد می‌خورد؟ وقتی تیم ملی فوتبال ایران جایگاهش در آسیا را از دست بدهد، فدراسیون دیگر به چه کارمان می‌آید؟

او درباره بازی‌های تیم ملی مقابل کامبوج و هنگ‌کنگ در مقدماتی جام جهانی گفت: فوتبال ایران می‌تواند این تیم‌ها را بدون تمرین هم شکست دهد. مشکل اصلی ما بحرین و عراق هستند. بدون هیچ تردیدی برابر این 2 تیم به مشکل خواهیم خورد.

او سپس توضیح داد: فدراسیون باید هرچه سریع‌تر با مربی تیم ملی جلسه‌ای تشکیل دهد و برنامه‌های تیم ملی را تا آغاز دور برگشت رقابت‌های مقدماتی جام جهانی مشخص کند. بعد از آن هم به اجرای این برنامه‌ها پایبند باشند. مهم‌تر از حرف زدن عمل کردن است؛ سعدیا گرچه سخندان و مصالح گویی/ به عمل کار برآید به سخندانی نیست.

اسکوچیچ

او در پایان گفت: احترام خاصی برای آقای اسکوچیچ قائل هستم، اما فکر می‌کنم در این موقعیت علی دایی می‌توانست بیشتر از این مربی به تیم ملی فوتبال ایران کمک کند. به هر حال امیدوارم شرایط تیم ملی بهتر شود و بتواند بازی‌های پیش روی خود را با پیروزی به پایان برساند ( بیشتر بخوانیم ).

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها