گزارش «اعتمادآنلاین» از وضعیت مدیریت زردپوشان اصفهانی:

ابوالمشاغل فوتبال، مدیرعامل سپاهان می‌شود؟/ محمدرضا ساکت به سپاهان بازخواهد گشت؟

هرچند نیکفر اعلام کرده تا پایان هفته مدیرعامل جدید سپاهان معرفی می‌شود، اما خبرهای رسیده از باشگاه سپاهان حکایت از آن دارد که محمدرضا ساکت، دبیرکل مستعفی فدراسیون فوتبال، به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شده و به زودی کارش را در این تیم آغاز می‌کند.

ابوالمشاغل فوتبال، مدیرعامل سپاهان می‌شود؟/ محمدرضا ساکت به سپاهان بازخواهد گشت؟
کد خبر: 389368
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد حمیدی- مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان ساعاتی پیش از سمتش در این باشگاه استعفا کرد. او بعد از ماجراهای پیش آمده در بازی سپاهان و پرسپولیس، و عدم حضور زردپوشان اصفهانی در زمین، این مدیرعامل با مشکلات زیادی رو‌به‌رو شد و مورد انتقاد هواداران سپاهان قرار گرفت.

با توجه به رای کمیته انضباطی مبنی بر پیروزی، پرسپولیس در این دیدار شرایط برای تابش سخت‌تر شده و به همین خاطر هم از مدیریت سپاهان کناره‌گیری کرده است. ( بیشتر بخوانیم )

حالا منوچهر نیکفر، رییس هیات مدیره این باشگاه از موافقت اعضای هیات مدیره سپاهان با استعفای تابش خبر داده و گفته تا پایان هفته جانشین او انتخاب می‌شود. ( بیشتر بخوانیم )

البته با اعلام باشگاه سپاهان، نیکفر، به عنوان سرپرست این باشگاه تا تعیین مدیر عامل جدید منصوب شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، هرچند نیکفر اعلام کرده تا پایان هفته مدیرعامل جدید سپاهان معرفی می‌شود و حالا خودش هم سرپرست این تیم شده است؛ اما خبرهای رسیده از باشگاه سپاهان حکایت از آن دارد که محمدرضا ساکت، دبیرکل مستعفی فدراسیون فوتبال، به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شده و به زودی کارش را در این تیم آغاز می‌کند.

محمدرضا ساکت

بعد از استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال، قدرت ساکت در این فدراسیون، کم‌تر از گذشته شده و به همین خاطر هم تلاش دارد دوباره به باشگاه سپاهان بازگردد.

حالا باید منتظر ماند و دید هیات مدیره سپاهان چه زمانی این تصمیم را رسانه‌ای خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها