عباس سلیمی‌نمین، تحلیلگر سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

قالیباف تندروها را کنترل خواهد کرد/ اکنون زمان خوبی برای دعوا نیست/ مجلس یازدهم باید به دولت کمک کند/ برخی قصد تخریب و ناکام گذاشتن دولت روحانی را دارند/ احمدی‌نژاد را هم می‌خواستند مثل روحانی زمین‌گیر کنند

عباس سلیمی‌نمین گفت: عده‌ای قصد تخریب و ناکام گذاشتن دولت روحانی را داشتند و نتوانستند. همان‌طور که در سال‌های پیش هم گروهی مجدانه می‌کوشیدند احمدی‌نژاد را قبل از موعد قانونی کنار بگذارند و سیستم به آنها اجازه نداد دولت ایشان را در میانه راه زمین‌گیر کنند.

قالیباف تندروها را کنترل خواهد کرد/ اکنون زمان خوبی برای دعوا نیست/ مجلس یازدهم باید به دولت کمک کند/ برخی قصد تخریب و ناکام گذاشتن دولت روحانی را دارند/ احمدی‌نژاد را هم می‌خواستند مثل روحانی زمین‌گیر کنند
کد خبر: 389370
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید شمس- عباس سلیمی‌نمین، تحلیلگر سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین اظهار داشت: مجلسی‌ آینده با برخی ضعف‌های دولت مواجه خواهد شد

تندروها حتماً با مدیریت آقای قالیباف کنترل خواهند شد

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در ادامه گفت: بعید است که جریان تندرو در صحن مجلس غالب شود و با هیاهو به کارش ادامه بدهد، کمااینکه نمایندگان این جریان در مجلس فعلی حضور داشتند و از آنجا که توسط جاهایی کنترل شدند نتوانستند جار و جنجال به پا کنند. در مجلس یازدهم هم تندروها حتماً با مدیریت آقای قالیباف کنترل خواهند شد (بیشتر بخوانیم) .

بعید است که جریان تندرو در صحن مجلس غالب شود و با هیاهو به کارش ادامه دهد.

دشمنی‌ها به اوج رسیده است

او افزود: ایرانی‌ها شرایط بسیار دشواری دارند؛ به عبارتی دشمنی‌ها به اوج خود رسیده و هر روز تهدید و تحدیدهای بیشتری را متحمل می‌شویم. به همین دلیل، قطعاً تندروها کنترل خواهند شد تا مجلس به خوبی بتواند به دولت کمک کند. برخی قصد تخریب و ناکام گذاشتن دولت روحانی را داشتند و نتوانستند. همان‌طور که در سال‌های پیش هم گروهی مجدانه می‌کوشیدند احمدی‌نژاد را قبل از موعد قانونی کنار بگذارند و سیستم به آنها اجازه نداد دولت ایشان را در میانه راه زمین‌گیر کنند (بیشتر بخوانیم) .

ایرانی‌ها شرایط بسیار دشواری دارند؛ به عبارتی دشمنی‌ها به اوج خود رسیده و هر روز تهدید و تحدیدهای بیشتری را متحمل می‌شویم.

اکنون زمان خوبی برای دعوا نیست

عباس سلیمی‌نمین در پایان صحبت‌هایش گفت‌: اکنون زمان خوبی برای دعوا نیست. در واقع در شرایطی که بن‌بست‌های بی‌شماری را پیش روی خود می‌بینیم لازم است به هم‌صدایی برسیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها