سعید ناجی، رییس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان خبر داد:

محدودیت ساعت تردد دریایی به قشم در پایان هفته/ استقرار تیم های غربالگری در ورودی ها

سعید ناجی، رییس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان گفت: رفت و آمد دریایی از بندرشهید حقانی بندرعباس و بندرپل شهرستان بندرخمیر به جزیره قشم به ساعت 6 صبح تا 18 بعد از ظهر محدود شد.

محدودیت ساعت تردد دریایی به قشم در پایان هفته/ استقرار تیم های غربالگری در ورودی ها
کد خبر: 389425
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۰۷:۵۷:۴۶

اعتمادآنلاین| سعید ناجی، رییس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، صبح امروز(یازدهم اسفندماه) در جمع خبرنگاران اعمال این محدودیت را از روز چهارشنبه چهاردهم اسفند ماه و همزمان با تعطیلات آخر هفته اعلام کرد و افزود: این تصمیم برای مدیریت بهتر مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان گرفته شده است.

رییس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در استان هرمزگان از محدودیت 12 ساعته تردد به جزیره قشم و استقرار تیم های غربالگری کرونا ویروس در ورودی های استان خبر داد و گفت: به دنبال تصمیماتی که در ششمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گرفته شد مقرر شد این محدودیت‌ها اعمال شود.

ناجی از همه هموطنان خواست سفرهای امسال خود به هرمزگان را به نحوی مدیریت کنند که به منظور حفظ سلامت خود و عزیزانشان کمتر مجبور به تردد در استان شوند.

وی بیان کرد: امیدواریم هموطنان بنا به ضرورت برنامه ریزی سفر به جزیره قشم را انجام دهند و از تردد غیر ضروری اجتناب کنند.

رییس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در استان افزود: چنانچه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان برای حفظ سلامت افراد مجبور به افزایش محدودیت های تردد به جزیزه قشم شود، محدودیت های جدیدی اعمال خواهد شد اما در حال حاضر به این محدودیت 12 ساعت اکتفا شده که امیدواریم مثمر ثمر باشد.

وی تاکید کرد: تیم های غربالگری کرونا ویروس در ورودی های استان در نقاط مختلف از شرق، غرب و شمال از امروز 11 اسفند ماه مستقر و تردد هموطنان به استان کنترل خواهد تا بتوان از تکثیر و شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری کرد.

ششمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان به ریاست ناجی رییس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و با حضور دیگر اعضای آن شامگاه شنبه دهم اسفند ماه برگزار شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها