کد خبر: 389464
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۰۸:۴۶:۵۱
| |

وزیر صنعت اعلام کرد:

بسیج ظرفیت های تولیدی کشور برای تامین ملزومات بهداشتی

 وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: همه ظرفیت‌های بخش تولید کشور برای تامین ملزومات بهداشتی و ضدعفونی کننده مورد نیاز مردم فعال شده است.

بسیج ظرفیت های تولیدی کشور برای تامین ملزومات بهداشتی
کد خبر: 389464
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۰۸:۴۶:۵۱

اعتمادآنلاین| «رضا رحمانی» شنبه شب در جلسه شورای معاونان این وزارتخانه افزود: تمهیدات لازم برای تسهیل واردات برخی از اقلام کالایی فراهم شده و در برخی واحدهای صنعتی نیز مجوزهای تغییر خطوط صادر شده است.

وی افزود: با توجه به افزایش تقاضا در برخی اقلام کالایی بهداشتی و ضدعفونی‌کننده در چند روز گذشته، همه واحدهای تولیدی فعال در این حوزه اعلام آمادگی کامل کرده و برای افزایش تولیدات خود همکاری داشته‌اند و شاهد فعالیت سه شیفته و شبانه‌روزی آنها هستیم.

رحمانی تاکیدکرد: تمهیداتی برای برخورد با برخی سودجویان و متخلفان اتخاذ و سعی شده با حضور فعال و برخورد قاطعانه با افرادی که روند تامین و توزیع اقلام را تحت‌ تاثیر قرار داده‌اند، روند تأمین کالاها بهبود یابد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان‌داشت: مقطع کنونی مستلزم همکاری و همراهی همه بخش‌ها و مردم با یکدیگر تا بتوانیم با کمترین دغدغه از این شرایط عبور کنیم.

ویروس کرونا که رسما کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به حدود 50 کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر جمعه (نهم اسفند) به 388 نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به 34 نفر رسیده است، همچنین73 نفر از مبتلایان بهبود یافته‌اند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها