روزنامه الوطن قطر مدعی شد:

لیگ قهرمانان آسیا در آستانه لغو کامل

روزنامه قطری الوطن از احتمال لغو تمامی دیدارهای رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020، به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

لیگ قهرمانان آسیا در آستانه لغو کامل
کد خبر: 389490
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۰۹:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه الوطن قطر با اشاره به تعویق تمام دیدارهای هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نوشت: این احتمال وجود دارد که فصل جاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به صورت کامل لغو شود.

در این گزارش آمده است: کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی‌های تیم‌های العین و الشارجه امارات برابر السد و الدحیل قطر را به تعویق انداخته و بر این اساس، همه بازی‌های این هفته به تعویق افتاده است. این موضوع، AFC را به تصمیم نهایی درخصوص لغو تمام مسابقات این دوره نزدیک می‌کند.


الوطن در ادامه نوشت: ویروس کرونا، انتشار گسترده‌ای یافته است. این ویروس از کشور چین آغاز شد، اما بسیاری از کشورها را تحت تأثیر قرار داده و بسیاری از باشگاه‌های آسیایی خواستار تعویق بازی‌های این هفته خود شده‌اند. این امکان وجود دارد که همه بازی‌های مرحله گروهی به تعویق بیفتد، اما در پی آن انتظار می‌رود که بازی‌های این دوره به طور کامل لغو شود چرا که بر اساس تقویم سالانه، سقف معینی برای برگزاری بازی‌ها وجود دارد که فدراسیون‌های داخلی نیز تقویم خود را بر همین اساس محاسبه کرده‌اند.

پیش از این عبدالخالق مسعود، عضو کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به این مسئله اشاره کرده بود که به دلیل شیوع بیماری کرونا، امکان لغو بازی‌های این دوره وجود دارد،‌ اما درخصوص انتخاب نماینده قاره آسیا در دوره بعدی جام باشگاه‌های جهان؛ کمیته اجرایی AFC تصمیم‌گیری می‌کند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها