یوسف داوودی، منتخب مردم سراب در مجلس شورای اسلامی:

تکمیل و توسعه پروژه‌های نیمه تمام شهرستان سراب را پیگیری خواهم کرد

منتخب مردم سراب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که با خدمت صادقانه و بی‌منت و تجربه چهار سال گذشته ، جواب اعتماد دوباره مردم را خواهم داد، گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان از جمله اقداماتی است که در مجلس یازدهم پیگیری خواهم کرد.

تکمیل و توسعه پروژه‌های نیمه تمام شهرستان سراب را پیگیری خواهم کرد
کد خبر: 389516
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۰۹:۲۵:۱۳

اعتمادآنلاین| یوسف داوودی، منتخب مردم سراب در مجلس شورای اسلامی، در خصوص برنامه‌های خود در مجلس یازدهم، گفت: خدمت به مردم، توسعه و عمران استان و مخصوصا شهرستان سراب مسیری است که از ابتدا پیش گرفته‌ام و برای سال‌های بعد هم این مسیر را ادامه خواهم داد.

وی با اشاره به اصلی‌ترین چالش های شهرستان سراب، با بیان این‌که برخی اقدامات نیمه تمام در حوزه‌های مختلف وجود دارد که باید تکمیل شود، گفت: بزرگراه سراب-بستان آباد و سراب به سمت اردبیل و همچنین مسیر سراب-میانه و سراب-مشکین شهر که شهرستان سراب را به "چهارراه ارتباطی" تبدیل می کند، از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و در تسریع عملیات این پروژه‌ها تلاش خواهیم کرد.

منتخب مردم سراب ادامه داد: "پروژه راه‌آهن" از دیگر پروژه‌های مهم شهرستان سراب بوده و تلاش خواهیم کرد تا در روند اتمام پروژه، تسریع شود؛ قطعه اول این خط آهن به مناقصه تحویل داده شده و قطعه دوم نیز در مرحله تحویل به مناقصه است.

وی افزود: موضوع راه آهن از اهمیت بالایی برخوردار بوده و تداوم این پروژه به سمت اردبیل و در نهایت به سمت جمهوری آذربایجان از جمله برنامه‌های مورد پیگیری ما در مجلس یازدهم خواهد بود.

وی در خصوص پروژه کارخانه تولید پودر آلومینا، خاطرنشان کرد: در واقع این پروژه به سمت عملیاتی شدن رفته و تعدادی ساخت و ساز در آن صورت گرفته است. هدف ما بهره برداری کامل از این پروژه در شهرستان بوده و در مجلس یازدهم نیز این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

داوودی وجود چشمه‌های آب‌های گرم در این شهرستان را پتانسیلی برای جذب گردشگر دانست و یادآور شد: می‌توان با ساماندهی و مدرنیزه کردن چشمه‌های آب گرم شهرستان، برای جذب گردشگر در شهرستان و استان استفاده کرد؛ این پتانسیل در بسیاری از استان‌ها کمیاب و نادر است و حتما باید از این نعمت الهی بهره کافی را ببریم.

وی معادن موجود در شهرستان سراب را ظرفیت موثری عنوان کرد و افزود: وجود معادن مس، طلا و آلومینا از اهمیت بسیاری برای استان برخوردار بوده و حتی در موضوع آلومینا تلاش می‌کنیم تا قرارگاه خاتم الانبیاء هر چه زودتر وارد کار شده و عملیات اجرایی این پروژه نیز آغاز شود.

وی ضمن قدردانی از رای اعتماد دوباره مردم سراب به وی، ادامه داد: پیگیری اقدامات نیمه تمام و به اتمام رساندن پروژه‌های مهم، عمران و آبادانی شهرستان سراب و طرح ایده‌های جدید برای کمک به اقتصاد در آینده از وظایف نمایندگان مردم است که باعث شد تا در انتخابات مجلس یازدهم نیز شرکت کنم.

منتخب مردم سراب با اشاره به پیگیری اقدامات جبرانی، خاطر نشان کرد: متاسفانه حوادث طبیعی که در سال های96 و 98 در این شهرستان رخ داد تعدادی از خانه‌های خسارت دیده را نیازمند بازسازی و تعمیر کرد؛ علاوه بر تمامی پیگیری مسئولان کشوری، بنده نیز به عنوان نماینده این مردم پیگیر مشکلات بودم.

وی افزود: بازسازی، تعمیرات و جبران خسارت در مناطق زلزله زده انجام شده اما تعدادی از فرآیندها باقی مانده که در نطق‌های اخیر خود در مجلس شورای اسلامی به این موارد مهم اشاره کردم.

وی ادامه داد: متاسفانه پیش از این، بارش‌ها و برودت هوا مانع ادامه روند رسیدگی و پیگیری عملیات عمرانی در مناطق آسیب دیده بود اما با تغییر آب و هوا حتما این روند با قوت و سرعت پیگیری خواهد شد.

داوودی در پایان خاطرنشان کرد: استاندار آذربایجان شرقی نامه مربوط به رسیدگی به مناطق زلزله زده را نوشته‌اند و اکنون این نامه جهت تامین مالی به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است و ما تا آخرین روز کاری پیگیر مطالبات مردم خواهم بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها