محمدعلی اسفنانی، مدیر کل تعزیرات حکومتی شهر تهران:

توزیع مواد بهداشتی ظرف امروز و فردا به صورت عادی بر می‌گردد

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهر تهران در رابطه با اینکه مردم از کجا می‌توانند ماسک و مواد بهداشتی تهیه کنند، گفت: از دیروز توزیع این اقلام در داروخانه‌ها شروع شده است و فکر می‌کنم ظرف امروز و فردا توزیع‌ها به صورت عادی بر می‌گردد.

توزیع مواد بهداشتی ظرف امروز و فردا به صورت عادی بر می‌گردد
کد خبر: 389576
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۰:۰۹:۵۶

اعتمادآنلاین| محمدعلی اسفنانی، مدیر کل تعزیرات حکومتی شهر تهران، در خصوص ادامه نظارت‌های سازمان تعزیرات حکومتی بر بازار ماسک، دستکش و کالاهای بهداشتی مرتبط با شیوع ویروس کرونا در کشور، اظهار کرد: نظارت و گشت‌های ما همچنان ادامه دارد و به دنبال کشفیات قبلی‌مان که رقم قابل توجهی ماسک و دستکش و... بود، دیشب هم همکاران ما بر اساس اطلاعاتی که به دست آورده بودند به انباری مراجعه کردند که قریب به یک میلیون و 200 هزار عدد ماسک در آنجا شناسایی و کشف شد که به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده می‌شود تا بین بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و داروخانه‌ها توزیع کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهر تهران در رابطه با اینکه مردم از کجا می توانند ماسک و مواد بهداشتی تهیه کنند، گفت: از دیروز توزیع این اقلام در داروخانه‌ها شروع شده است و فکر می‌کنم ظرف امروز و فردا توزیع‌ها به صورت عادی بر می‌گردد و کمبودی نخواهد بود، چون روز گذشته خودم نیز نظارت کردم و مشاهده شد که در خیلی جاها در حال توزیع است.

اسفنانی در مورد قیمتی که قرار است ماسک در داروخانه‌ها توزیع شود، تصریح کرد: همان قیمت واقعی آن است که ماسک ساده به قیمت 400 تومان و قیمت ماسک فیلتردار n95 بین 4000 تا 4500 تومان می‌باشد.

اسفنانی در پایان گفت: نظارت‌ها و گشت‌های سازمان تعزیرات کماکان ادامه دارد و هر جایی که مجددا مشاهده کنیم تخلفی صورت گرفته حتماً ورود می‌کنیم. همچنین مردم می‌توانند تخلفاتی را که مشاهده می‌کنند به سامانه 135 تعزیرات اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها