کد خبر: 389616
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۰:۵۱:۰۰
| |

سخنگوی فدراسیون تیراندازی:

فعلا اردو نداریم/ فشنگ‌ها هنوز به دستمان نرسیده است

سخنگوی فدراسیون تیراندازی گفت: اولویت اصلی فدراسیون حفظ سلامت ورزشکاران و به ویژه المپیکی‌هاست. فعلا که اردویی نداریم اما در روزهای آتی باید تدابیری در نظر بگیریم تا ورزشکاران از تمرینات خود دور نشوند.

فعلا اردو نداریم/ فشنگ‌ها هنوز به دستمان نرسیده است
کد خبر: 389616
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۰:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ناصر رسولی، سخنگوی فدراسیون تیراندازی در مورد اردوهای تیم ملی تیراندازی که قرار بود بعد از یک هفته استراحت آغاز شود گفت: برابر چهارچوب وزارت ورزش و شرایط موجود به دلیل شیوع ویروس کرونا نباید سلامت ورزشکاران را به مخاطره انداخت. اولویت اصلی فدراسیون حفظ سلامت ورزشکاران و به ویژه المپیکی‌هاست. فعلا اردو نداریم اما در روزهای آتی تدابیری باید در نظر بگیریم تا به هر نحوی که شده ورزشکاران از تمرینات خود دور نشوند.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی در خصوص برنامه تیم ملی در شرایط وجود کرونا گفت: باید بررسی کنیم. نقطه نظرات مربیان و کادر فنی را در نظر می‌گیریم و هر تصمیمی که آنها بگیرند انجام خواهیم داد. مهمترین هدف ما همانطور که گفتم حفظ سلامت بازیکنان است. تا چند روز آینده در خصوص تمرینات ملی‌پوشان تصمیم خواهیم گرفت.

او درخصوص ضدعفونی کردن فدراسیون تیراندازی گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی زحمت کشید و بخشی از اماکن فدراسیون را ضدعفونی کرد. امیدوارم که این موضوع سبب جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا فشنگ‌هایی که از هانوفر خریداری شده به دست تیراندازان رسیده است یا خیر گفت: هنوز به دستمان نرسیده است. کارهای لازم انجام می‌شود و تا چند روز آینده به کمک وزارت ورزش و سایر مراجع ذی‌ربط ترخیص خواهند شد.

او در خصوص مسابقات جام جهانی هندوستان نیز گفت: در این شرایط باید طبق بخش نامه‌ای که وزارت ورزش در رابطه با مسابقات ابلاغ می‌کند پیش می‌رویم. ما کارهای لازم را انجام می‌دهیم و منتظریم در روزهای آینده چه می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها