کد خبر: 389630
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۱:۱۱:۰۸
| |

علیم یارمحمدی، نماینده مردم زاهدان در مجلس:

مقابله با کرونا همبستگی و مشارکت مردم را می‌طلبد

نماینده مردم زاهدان در مجلس تاکید کرد: ویروس کرونا از راه های مختلفی قابل انتقال است و مردم باید برای مقابله با این ویروس مشارکت داشته و به تذکرات بهداشتی توجه داشته باشند.

مقابله با کرونا همبستگی و مشارکت مردم را می‌طلبد
کد خبر: 389630
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۱:۱۱:۰۸

اعتمادآنلاین| علیم یارمحمدی، نماینده مردم زاهدان در مجلس، درباره تاثیر مشارکت اجتماعی و همبستگی ملی در مقابله با کرونا، بیان کرد: اعتماد و مشارکت در جامعه امری دو جانبه است. انتظار می رود حاکمیت با جدیت مقابله با این ویروس را دنبال کند و از مردم نیز انتظار می رود مشارکت لازم را داشته باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: این ویروس تهدیدی برای تمام اقشار جامعه است و عقل سلیم حکم می کند با کسب آگاهی همه نسبت به رعایت اصول بهداشتی پیشگام شویم. در بخش های پرجمعیت نظیر دو طرف رشته کوه البرز و مناطق غربی کشور باید توجه بیشتری به این بیماری شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس تصریح کرد: این ویروس از راه های مختلفی قابل انتقال است و مردم باید ضمن اعتماد، در مقابله با این ویروس مشارکت داشته و به تذکرات بهداشتی توجه داشته باشند.

این عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس در ادامه تاکید کرد: نباید این ویروس به بازی گرفته شود چراکه آثار و تبعات جدی برجای خواهد گذاشت. این ویروس آنچنان شناخته شده نیست و تهدیدی برای گروه های سنی مختلف است. ان‌شاءالله با مشارکت مردم و رعایت اصول بهداشتی نیز از این مرحله عبور خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها