کد خبر: 389662
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۱:۴۰:۰۰
| |

بی‌اعتنایی فدراسیون فوتبال به استعفای سرمربی تیم ملی جوانان!

پس از گذشت دو هفته از استعفای سرمربی تیم ملی جوانان، فدراسیون فوتبال واکنشی به این اتفاق نداشته و برگزاری جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال هم به جایی نرسیده است.

بی‌اعتنایی فدراسیون فوتبال به استعفای سرمربی تیم ملی جوانان!
کد خبر: 389662
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۱:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سیروس پورموسوی، سرمربی تیم ملی جوانان، چندی پیش در پیامی که در اینستاگرام منتشر کرد، از ادامه هدایت تیم ملی جوانان کناره‌گیری کرد. این اقدام پورموسوی در حالی بود که او توانست تیمش را از مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان صدرنشین راهی مرحله نهایی کند.

او بعد از موفقیت در این مرحله، مشغول آماده‌سازی تیمش برای حضور در مرحله نهایی شد اما بی‌توجهی فدراسیون فوتبال در پرداخت مطالبات و عدم تمدید قراردادش و فعالیت بدون داشتن قرارداد موجب جدایی سرمربی تیم ملی جوانان شد.

با گذشت دو هفته از این اتفاقات، همچنان فدراسیون فوتبال نسبت به این موضوع ساکت است و در اوضاعی که این فدراسیون در گیرودار انتخابات زودهنگام قرار گرفته، مدیران این مجموعه نسبت به بلاتکلیفی تیم ملی و نبود سرمربی بی‌توجه هستند.

اخیرا جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای برای رسیدگی به وضعیت تیم‌های ملی برگزار شده ولی تصمیم خاصی از دل این جلسه بیرون نیامده و ظاهرا همچمنان به دنبال حفظ پورموسوی هستند اما این مدیران هستند که توجهی به این اتفاق ندارند.

در حالی که برگزاری اردوی تیم ملی جوانان در اسفند ماه بدون حضور پورموسوی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، شیوع کرونا در ایران این اردو را به طور کامل لغو کرد تا فعلا این موضوع در سایه قرار بگیرد.

پورموسوی از روزی که از تیم ملی کناره‌گیری کرد، خودش را از دسترس اهالی رسانه خارج کرده و فعلا در سکوت به‌سر می‌برد تا فدراسیون فوتبال اقدامی انجام دهد یا تکلیف او را مشخص کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها