کد خبر: 389674
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۱:۵۲:۴۵
| |

امیرحسین حریری، مدیر مرکز تئاتر مولوی:

جدول برنامه‌های مولوی به‌شدت تغییر می‌کند

مدیر مرکز تئاتر مولوی با بیان این‌که جدول برنامه‌های این مرکز به‌شدت دستخوش تغییر می‌شود، تاکید کرد: همه تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا گروه‌های نمایشی کمتر متحمل زیان شوند.

جدول برنامه‌های مولوی به‌شدت تغییر می‌کند
کد خبر: 389674
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۱:۵۲:۴۵

اعتمادآنلاین| امیرحسین حریری اظهار کرد: در حال حاضر طبق ابلاغیه دانشگاه تهران، تمام کلاس‌ها به صوت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود، البته قرار است واحدهای آموزشی برای انجام امور جاری و پاسخگویی فعال باشند، با این حال و با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، تمام برنامه‌های جمعی و فوق برنامه لغو هستند.

او درباره برنامه‌های تئاتر مولوی که سال آینده باید میزبان جشنواره تئاتر دانشگاهی و نیز جشنواره تئاتر تجربه باشد، گفت: جدول ما به‌شدت دستخوش تغییرات خواهد شد.

البته هنوز تاریخ دقیق برگزاری این دو جشنواره مشخص نشده است، ولی در این مدت مشغول رایزنی با گروه‌های نمایشی هستیم. با این حال برنامه‌ریزی دقیق نیازمند جلسات هم‌اندیشی و جمعی است که فعلا امکان برگزاری آن وجود ندارد.

به گفته او، در حال حاضر بخش اداری تئاتر مولوی به صورت محدود در این مجموعه پاسخگوی مراجعات است.

حریری خاطرنشان کرد: با انعطافی که در گروه‌ها دیده‌ایم و توجه ویژه‌ای که مجموعه به گروه‌های نمایشی در شرایط فعلی دارد، همه تلاش‌مان را به کار می‌گیریم برنامه‌ها را به گونه‌ای تنظیم کنیم که گروه‌های نمایشی کمتر متحمل زیان شوند، هرچند به هر حال این ضررها تا حدودی اجتناب‌ناپذیر است. ضمن این‌که به دلیل برگزاری احتمالی جشنواره تئاتر تجربه و نیز پایان‌نامه‌هایی که در نوبت اجرا هستند، بهار شلوغی خواهیم داشت.

این مدیر هنری با بیان این‌که فعلا این مجموعه تا 16 اسفندماه تعطیل است، خاطرنشان کرد: هنوز برای برنامه بعد از عید نمی‌توانیم چشم‌انداز مشخصی داشته باشیم، ولی می‌کوشیم بر اساس پیش‌بینی‌ها به جدولی نسبی دست پیدا کنیم.

حریری افزود: امیدواریم با همراهی همه خانواده تئاتر، مشکلاتی که در پی گسترش ویروس کرونا ایجاد شد، به حداقل برسد.

به گفته او، سه گروه نمایشی که اسفندماه درحال اجرای نمایش خود بودند، بعد از عید و عادی شدن روال برنامه‌ها، به اجرای خود ادامه خواهند داد.

مرکز تئاتر «مولوی» اسفندماه میزبان سه نمایش «پنهان‌خانه پنج‌در» به کارگردانی آرش فلاحت‌پیشه، «... و همیشه پاییز» به کارگردانی مهیار جوادی‌ها و «ابر شلوارپوش» به کارگردانی علیرضا اخوان بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا اجرای هر سه اثر تعطیل شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها