کد خبر: 389681
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۱:۵۴:۵۵
| |

هوفنهایم و بایرن مونیخ، جنجال تازه در بوندسلیگا

توهین های سریالی به دیتمار هوپ در فوتبال آلمان تبدیل به اتفاقی همیشگی شده و امروز دیدار هوفنهایم مقابل بایرن مونیخ نیز جنجال هایی غیرقابل باور داشت. این واکنش های تند از سوی هواداران چندی قبل و توسط طرفداران دورتموند آغاز شده بود.

هوفنهایم و بایرن مونیخ، جنجال تازه در بوندسلیگا
کد خبر: 389681
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۱:۵۴:۵۵

اعتمادآنلاین| روابط بین گروه های هواداری دورتموند و هوفنهایم از زمانی که این باشگاه در سال 2008 با کمک دیتمار هوپ میلیاردر به بوندسلیگا راه یافته بود، خراب شد. هواداران دورتموند معتقدند که ورود این باشگاه به بوندسلیگا به طور بالقوه فرهنگ فوتبال این لیگ که موید آن است که بیش از 50 درصد مالکیت باید در دست هواداران باشد را تضعیف می کند و در واقع حضور چنین تیم هایی در سطح اول فوتبال آلمان در دراز مدت به ضرر این کشور خواهد بود.

در واقع هوفنهایم در حال حاضر تنها تیمی است که مالکیت متفاوتی با دیگر باشگاه ها دارد و متعلق به شخص است، اما دیگر باشگاه ها به قانون 1+50 سهام متعلق به هواداران پایبند هستند.

بعد از توهین های شدید هواداران دورتموند، آنها در سه فصل آینده از سفر به این استادیوم و تماشای بازی تیم مورد علاقه شان مقابل هوفنهایم محروم خواهند شد. جالب اینجاست چندی قبل هواداران گلادباخ نیز در حمایت از هواداران دورتموند بنرهایی توهین آمیز در استادیوم علیه دیتمار هوپ به نمایش گذاشتند و این موضوع اخیرا در استادیوم های آلمان تبدیل به اپیدمی شده است.

جالب اینجاست حسن صالح حمیدزیچ و هانسی فلیک چندین بار به سمت هواداران بایرن مونیخ رفته و از آنها تقاضا کردند بنرهای توهین آمیز به سمت مالک هوفنهایم را جمع کنند که این اتفاق رخ نداد.

هانسی فلیک با عصبانیت اشاره می کرد تیمش با 6 گل پیش است و هواداران اجازه ادامه یافتن بازی را بدهند که این اتفاق رخ نداد. در نهایت بازی متوقف شده و دو تیم برای دقایقی به رختکن رفتند، اما بازیکنان بعد از دقایقی به زمین بازگشتند و در وسط زمین به یکدیگر پاس داده و بازی را جدی ادامه ندادند. بازیکنان بایرن مونیخ به دلیل بی احترامی هوادارانشان به مالک باشگاه هوفنهایم حاضر به بازی کردن در ادامه نشدند و به دلداری از بازیکنان و مالک هوفنهایم پرداختند و در دقایق پایانی در در میانه زمین به پاسکاری با بازیکنان حریف مشغول شدند تا بازی با نتیجه 0-6 و با اتفاقاتی غیرقابل باور تمام شود.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها