کد خبر: 389693
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۲:۰۳:۳۸
| |

دانشگاه خواجه نصیر اعلام کرد:

لغو همه‌ کلاس‌های حضوری تا پایان سال/ جزئیات دفاع دانشجویان در اسفند ماه

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که هیچ کلاس حضوری تا آخر اسفند ماه در دانشگاه تشکیل نخواهد شد و حذف و اضافه دانشجویان تا انتهای هفته جاری و حتی الامکان بصورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

لغو همه‌ کلاس‌های حضوری تا پایان سال/ جزئیات دفاع دانشجویان در اسفند ماه
کد خبر: 389693
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۲:۰۳:۳۸

اعتمادآنلاین| جلسه‌ فوق‌العاده‌ شورای دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی دیروز (شنبه، دهم اسفند) برگزار شد. با توجه به برنامه‌ریزی‌های معاونت آموزشی این دانشگاه براساس مصوبات این جلسه، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

بر اساس این اطلاعیه، هیچ کلاس حضوری تا آخر اسفند ماه در دانشگاه تشکیل نخواهد شد و حذف و اضافه دانشجویان تا انتهای هفته جاری و حتی الامکان بصورت الکترونیکی انجام خواهد شد. سرپرستان آموزش دانشکده ها موظف به پیگیری موضوع و انجام هماهنگی های لازم با مدیریت های ذیربط در دفتر مرکزی دانشگاه خواهند بود.

در این اطلاعیه آمده است:« تنها دانشجویانی که به تشخیص آموزش دانشکده قبلا مدارک خود را برای دفاع تا آخر بهمن ماه به مراجع ذیربط در دانشگاه تحویل داده اند و بدلیل عدم تشکیل جلسه شورای دانشکده یا عدم امکان انجام هماهنگی ها برای برگزاری جلسه دفاع، موفق به دفاع نشده‌اند می توانند در اسفند ماه دفاع کنند. این گروه از دانشجویان مشمول پرداخت جرائم مالی نخواهند بود.

براساس اعلام دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی، تردد دانشجویان به دانشگاه تنها در شرایط خاص و با تایید استاد راهنما و پس از صدور مجوز از معاون آموزشی دانشکده مجاز خواهد بود.

به منظور انجام هماهنگی های لازم و حل مشکلات دانشجویان، شورای آموزشی دانشگاه و کمیسیون موارد خاص در هفته جاری تشکیل خواهد شد.»

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها