کاراته وان اتریش؛

کاراته‌کا عربستانی از رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر قدس خودداری کرد

در رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان اتریش، کاراته‌کا عربستانی از رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی امتناع کرد و در سالن مسابقه حاضر نشد.

کاراته‌کا عربستانی از رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر قدس خودداری کرد
کد خبر: 389707
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۲:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| روز گذشته (شنبه) دومین روز از سومین مرحله رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان در سال 2020 با برگزاری رقابت‌های کاتای انفرادی مردان و اوزان 84- کیلوگرم و 84+ کیلوگرم مردان و 61- کیلوگرم، 68- کیلوگرم و 68+ کیلوگرم در شهر سالزبورگ اتریش برگزار شد.

در وزن 84+ کیلوگرم مردان، در حالی که طارق حمدی کاراته‌کا عربستانی پس از استراحت در دور نخست، قرار بود در دور دوم به مصاف کاراته‌کایی از رژیم اشغالگر قدس برود، در سالن مسابقات حاضر نشد و از رویارویی با نماینده اسرائیل امتناع کرد. کاراته‌کا اسرائیلی بعد از برتری در این دیدار در دور بعد مغلوب شاهین عطاموف از آذربایجان شد و از دور مسابقات کنار رفت.

این اتفاق جالب توجه در حالی از سوی کاراته‌کا عربستانی صورت گرفت که او روز پنجشنبه 8 اسفندماه بدون مشکل در وزن‌کشی حاضر و پس از دریافت کارت مسابقات، نام او در قرعه‌کشی لحاظ شده بود. طارق حمدی در مرحله گذشته مسابقات لیگ برتر کاراته وان در دبی موفق به کسب مدال برنز شده بود و در کارنامه خود مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2019، ومدال برنز قهرمانی آسیا در سال 2018 را دارد و در سالیان گذشته از رقیبان سجاد گنج‌زاده و صالح اباذری نمایندگان کشورمان بوده است.

در رقابت‌های این وزن، سجاد گنج‌زاده نماینده کشورمان در دور سوم مسابقات مغلوب برایان ایر از آمریکا شد، اما پس از فینالیست شدن کاراته‌کای آمریکایی به جدول شانس مجدد راه یافت که در این مرحله نیز 5 بر 2 مغلوب گایسینسکی از کانادا شد.

دیدار نهایی این وزن امروز (یکشنبه) با دیدار برایان ایر از آمریکا و رزوان تالیبوف از اوکراین برگزار خواهد شد. دیدارهای رده‌بندی نیز میان طارق محمود طاها از مصر با آسیمان قربانعلی از آذربایجان و گوگیتا آرکانیا از گرجستان و دنیل گایسینسکی از کانادا برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها