کد خبر: 389805
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۴:۲۰:۵۱
| |

مدیرکل مسافری سازمان راهداری خبر داد

پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی ناوگان عمومی از بامداد فردا

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: پیش فروش بلیت‌های نوروزی برای ناوگان حمل و نقل مسافری از دقایق اولیه بامداد دوشنبه 12 اسفند ماه آغاز می‌شود و افزایش قیمتی در این زمینه نداریم.

پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی ناوگان عمومی از بامداد فردا
کد خبر: 389805
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۴:۲۰:۵۱

اعتمادآنلاین| داریوش باقر جوان، درباره آخرین وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری برای سفرهای نوروزی اظهار کرد: پیش فروش بلیت‌های نوروزی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری از فردا (12 اسفند ماه) دقیقه اولیه بامداد (ساعت 24 امشب) آغاز می‌شود و هیچ مشکلی برای عرضه صندلی به صورت عادی یا فوق العاده نداریم.

وی با بیان این که مردم نگران تهیه بلیت سفرهای نوروزیشان از طریق حمل و نقل جاده‌ای نباشند گفت: نه تنها از نظر ظرفیت صندلی هیچ مشکلی نداریم بلکه قیمت‌های بلیت‌های نوروزی ناوگان حمل و نقل عمومی تغییری نکرده است و براساس نرخ‌های نوروزی امسال فروخته خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که اتحادیه‌های بخش خصوصی به دنبال افزایش قیمت برای پیش فروش بلیت‌های نوروزی بودند گفت: اتحادیه‌ها همواره به دنبال بالا بردن قیمت‌ها برای جبران هزینه‌هایشان بودند اما در سفرهای نوروزی باید نگرانی‌ها و دغدغه‌های مردم را در نظر بگیریم و براین اساس هیچ افزایش قیمتی اعمال نخواهد شد.

مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که چه تهمیداتی برای ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی و پایانه‌های مسافری در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دارید و آیا این برنامه در ایام نوروز و جابجایی مسافران نوروزی نیز ادامه دارد یا خیر گفت: همه بیانیه‌ها روش‌ها و پروتکل‌های بهداشتی از سوی ستاد مبارزه با کرونا که در راس آن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، ابلاغ می‌شود و سازمان راهدای و حمل و نقل جاده‌ای به عنوان یکی از همکاران مجری در تمامی استان‌ها بر پایانه‌های مسافربری شرکت‌های حمل و نقل مسافر و ناوگان عمومی بین شهری نظارت می‌کند تا تمامی این پروتکل‌ها به دقت اجرایی شوند.

وی گفت: به عنوان مثال تاکید شده که تمام نقاط مشترک تماس در این ناوگان از جمله دستگیره‌های صندلی، کمربندهای ایمنی و غیره باید به صورت مداوم و در هر سفر ضدعفونی شوند و برای محلول پاشی و ضد عفونی پایانه‌های مسافری و ناوگان حمل و نقل عمومی نیز به شهرداری‌ها این وظیفه محول شود که در حال انجام است.

مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در زمینه محلول پاشی و ضدعفونی پایانه‌های مسافری و ناوگان حمل و نقل وجود دارد کمبود محلول برای ضدعفونی است که از وزارت بهداشت می‌خواهیم که ما را راهنمایی کند تا بتوانیم به این نیازمندی‌های بهتر و راحتر دسترسی پیدا کنیم. همچنین از وزارت بهداشت خواهش کردیم تا نماینده‌ای در پایانه‌های مسافری به صورت دایم مستقر کنند تا مسافران به هنگام ورود و خروج پایش و غربالگری شوند و بر روند اجرای پروتکلهای بهداشتی نیز با دقت بیشتری نظارت شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها