صدور فوری و آنی مجوز واحدهای تولیدی مواد ضدعفونی کننده

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران، از افزایش 2 برابری ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده، ماسک و مواد شوینده در واحدهای تولیدی سطح استان و صدور فوری مجوز واحد های تولیدی خبرداد.

صدور فوری و آنی مجوز واحدهای تولیدی مواد ضدعفونی کننده
کد خبر: 389834
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۴:۵۹:۴۹

اعتمادآنلاین| صابر پرنیان با اعلام این خبر توضیح داد: در استان تهران بیش از 50 واحد تولید مواد ضدعفونی کننده وجود دارد که از 10 روز گذشته ظرفیت تولید خود را تا 2 برابر افزایش داده اند و بعضی از واحد ها به 10 برابری افزایش تولید رسیده اند.

وی با اشاره به تغییر خط تولید بعضی ها واحد ها ادامه داد: بسیاری از واحد ها که امکان تغییر خط تولید خود را داشتند، به تولید مواد ضدعفونی کننده رو آورده اند، به عنوان نمونه یک واحد تولیدی در استان خط تولید خود را به تولید اسپری های ضد عفونی کننده دست، تغییر داده است.

پرنیان همچین با اشاره به صدور آنی و فوری مجوزهای تولید مواد ضدعفونی از هماهنگی تامین مواد اولیه و الکل واحد های تولیدی خبرداد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران با اشاره به عرضه انبوهی از تولیدات مواد ضدعفونی کننده و ماسک بیان کرد: توزیع و عرضه این مواد شوینده و ضدعفونی کننده براساس بخش نامه وزارت بهداشت صورت می گیرد که ابتدا در مراکز درمانی و بیمارستان ها و مراکز عمومی که حجم آلودگی زیاد است خواهد بود و سپس به عرضه عمومی و داروخانه خواهد انجامید.

وی با اشاره به اینکه مردم نگران کمبود مواد ضد عفونی نباشند، بیان کرد: حجم تولیدات در 10 روز گذشته به شدت افزایش یافته است و ما با مشکل کمبود روبرو نیستیم و در چند روز آینده عرضه عمومی و همگانی نیز آغاز خواهد شد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها