کد خبر: 389940
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۰۸:۳۷:۰۰
| |

سیدحسن عادلی، رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم:

ترس از کرونا سیستم ایمنی را تحلیل می‌دهد

سیدحسن عادلی، رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم یکی از مهمترین دلایل ضعف در مقابل کرونا را ترس و اضطراب دانست.

ترس از کرونا سیستم ایمنی را تحلیل می‌دهد
کد خبر: 389940
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۰۸:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدحسن عادلی، فوق تخصص بیماری‌های ریه و رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم در گفتگویی اظهارکرد: ترس و اضطراب موجب می شود تا سیستم ایمنی بدن کاهش یابد و نباید به هیچ عنوان ترس داشته باشیم.


وی افزود: باید در این شرایط آرامش را حفظ و نکات بهداشتی را رعایت کنیم و با اجرای دستورالعمل هایی بهداشتی در ریشه کنی ویروس بکوشیم
رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم اظهارکرد: متاسفانه در فضای مجازی مطالبی عنوان می شود که بسیاری از آنها صحیح نیست و این مسائل تنها موجب نگرانی مردم می شود.


فوق تخصصی بیماری های ریه یادآورشد: الان فرصت خدمت به مردم است و باید از این فرصت استفاده و حداکثر خدمت را انجام دهیم که همکاران بنده، از این فرصت به خوبی استفاده می کنند و به تمامی آنها خداقوت می گویم.


وی گفت:تعدادی از همکاران که در خط مقدم هستند هم مبتلا به مشکلات تنفسی و ویروس شده اند و عده ای از آنها هم حالشان مساعد نیست و دو نفر از پزشکان نیز در آی سی یو هستند.


عادلی اظهارکرد:جامعه پزشکی استان، در کنار مردم بوده و توقع داریم که مردم همانگونه که تاکنون از کادر درمانی که در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند، قدردانی کرده اند، همواره با پیام های پر مهر خود، روحیه را تزریق کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها