سیدحسین نقوی حسینی، نماینده ورامین در مجلس:

مقابله با کرونا به انسجام ملی نیاز دارد

نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه «مقابله با کرونا به انسجام ملی و مشارکت آحاد مردم نیاز دارد» گفت: همه با کمک یکدیگر می‌توانیم کرونا را شکست دهیم.

مقابله با کرونا به انسجام ملی نیاز دارد
کد خبر: 389954
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۰۸:۴۸:۳۰

اعتمادآنلاین| سیدحسین نقوی حسینی، نماینده ورامین در مجلس، درباره تاثیر اعتماد عمومی، همبستگی ملی و مشارکت اجتماعی مردم در مقابله با کرونا، با تاکید بر اینکه «ویروس کرونا یک خطر و تهدید واقعاً جدی است» اظهار کرد: همه شهروندان اعم از زن و مرد و پیر و جوان و کودک باید کرونا را جدی بگیرند البته این به معنای داشتن ترس و وحشت نیست چون می‌توان با رعایت اصول پنجگانه بهداشتی کرونا را شکست داد.

وی افزود: انتظار می‌رود همه مردم ویروس کرونا را جدی بگیرند و نگرانی و وحشت نداشته باشند. چون با رعایت اصول بهداشتی، نداشتن تماس، رعایت کردن فاصله و شستن مرتب دست ها این ویروس سرایت نمی کند لذا رعایت مواردی همچون حضور نیافتن در مجامع عمومی به خصوص مدارس ضروری است.

این نماینده مجلس با انتقاد از مصاحبه های صوتی و تصویری برخی از مسئولان و اعلام ابتلا به کرونا گفت: آن دسته از مسئولانی که مثبت شدن تست کرونای خود را اعلام می‌کنند، به دنبال چه هدفی هستند و اصلا این کار چه فایده ای دارد؟ موضوع دیگر تشکیک در آمار مبتلایان و فوتی‌ها است. وقتی مسئولان در ستاد ملی مبارزه با کرونا آماری را اعلام می کنند چرا عده دیگری از مسئولان اطلاعات دیگری می دهند و باعث نگرانی مردم می شوند؟به آمارها اعتماد کرده و بیش از این وحشت و نگرانی در مردم ایجاد نکنید.

نقوی حسینی در پایان و در جمع بندی تاکید کرد: مقابله با کرونا به انسجام ملی و مشارکت آحاد مردم نیاز دارد همه مردم اعم از کودک، جوان، میانسال و کهنسال باید برای ایجاد آرامش در جامعه کمک کرده تا با جدیت کرونا را شکست داده و با آن مقابله کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها