کد خبر: 389984
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۰۹:۰۸:۰۰
| |

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران مطرح کرد:

کرونا عامل افت فشار آب در تهران/ مصرف با اول تیرماه برابری می‌کند

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تاکید بر اینکه باید مصرف را مدیریت کنیم، خاطرنشان کرد: مصرف روز گذشته تهران 3 میلیون و 322 هزار متر مکعب بوده که با اول تیرماه که زمان پیک مصرف است، برابری می کند.

کرونا عامل افت فشار آب در تهران/ مصرف با اول تیرماه برابری می‌کند
کد خبر: 389984
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۰۹:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا احمدنسب درباره افت فشار و یا قطعی آب در برخی مناطق تهران اظهار داشت: یکی از راه‌های پیشگیری از کرونا شست و شوی دست عنوان شده است و همین مسئله باعث شده آمار مصرف آب بالا برود و ما با چالش مواجه شویم.

وی درباره قطعی در برخی مناطق حاشیه‌ای مثل حصارک و بهارستان گفت: در این مناطق اکثر منازل ویلایی است و هنوز فرهنگ شست و شوی فرش رایج است و این باعث قطعی شده است.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه ما کمبودی در تامین آب نداریم، افزود: وقتی برداشت بیش از حد باشد به شبکه فشار وارد می شود.

وی یادآور شد: البته ما منکر قطعی موردی که بر اثر شکستگی لوله و یا حوادث اینچنینی ایجاد می‌شود نیستیم که البته این موارد برطرف می‌شود.

احمدنسب با تاکید بر اینکه باید مصرف را مدیریت کنیم، خاطرنشان کرد: مصرف روز شنبه تهران 3 میلیون و 322 هزار متر مکعب بوده که با اول تیرماه که زمان پیک مصرف است، برابری می‌کند.

وی همچنین گفت: میزان مصرف روز گذشته نیز 14 تا 15 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها