کد خبر: 389993
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۰۹:۱۵:۴۴
| |

فینالیست دوم لیگ برتر فوتسال امروز مشخص می‌شود

با برگزاری بازی سوم تیم‌های گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه، چهره تیم دوم فینال لیگ برتر فوتسال مشخص می‌شود.

فینالیست دوم لیگ برتر فوتسال امروز مشخص می‌شود
کد خبر: 389993
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۰۹:۱۵:۴۴

اعتمادآنلاین| پس از اینکه تیم مس سونگون توانست با شکست ستارگان ورامین در دو بازی رفت و برگشت نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال، راهی بازی فینال شود چهره دومین فینالیست امروز (دوشنبه) در اصفهان مشخص می‌شود.

گیتی پسند اصفهان در ساوه توانست سن ایچ را شکست دهد اما ساوه‌ای‌ها به دلایلی از حضور در بازی برگشت در اصفهان انصراف دادند با این حال مدتی بعد از این تصمیم خود منصرف شده و خواستار بازی شدند. کمتر کسی تصور می‌کرد در این شرایط سن ایچ موفق به شکست گیتی پسند شود.

گیتی پسند در بازی رفت بازی 3 بر صفر باخته را با برد 7 بر 4 عوض کرد اما در بازی برگشت این بار جوانی سن ایچ بر تجربه گیتی پسند چربید و شاگردان اصغری مقدم با کشاندن بازی به تساوی، در وقت‌های اضافه شلیک نهایی را وارد دروازه تیم متمول اصفهانی کردند تا کار شاگردان بی‌غم تمام شده و اینبار گیتی پسند در خانه ببازد. حالا طبق قانون 48 ساعت بعد باید دو تیم در اصفهان بازی سوم را برگزار کنند و این‌بار تیم برنده راهی فینال خواهد شد.

گیتی پسند که در بازی قبل سنگ سفیدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و به حسن زاده به خاطر ترس از سه اخطاره شدن کمتر بازی داد برای بازی امروز هم علاوه بر سنگ سفیدی، مرتضی عزتی و میثم برمشوری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و در این شرایط باید برای برد به آب و آتش بزند. در سمت دیگر میدان سن ایچ مهدی عامری که در بازی برگشت دو گل به گیتی پسند زد را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و همچنین خستگی بازی طولانی دراصفهان به ضرر این تیم است که بازیکنان کمتری دارد با این حال سن ایچ فعلا شگفتی ساز لیگ برتر بوده و چه بسا با ادامه این روند تا قهرمانی هم پیش برود. هر چه باشد بازی امروز دو تیم هم جذاب و دیدنی خواهد بود و برنده خود را برای مصاف با مس سونگون در فینال آماده می‌کند.

طبق اعلام سازمان لیگ فوتسال به دلیل شیوع بیماری کرونا بازی فینال لیگ برتر که قرار بود طی روزهای 18 و 23 اسفند ماه برگزار شود لغو و به سال 99 موکول شد. بدین ترتیب دو تیم فینالیست فعلا به تعطیلات خواهند رفت و مترصد اعلام زمان فینال از سوی سازمان لیگ خواهند بود تا تمرینات خود را استارت بزنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها