کد خبر: 390051
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۰:۰۱:۲۴
| |

مربی والیبال زنان سایپا:

با اعلام سازمان لیگ قهرمان شدیم

سرمربی تیم والیبال زنان سایپا گفت: با اعلام سازمان لیگ قهرمان لیگ برتر شدیم. طبیعی بود که این امر رخ دهد زیرا از نظر امتیازی ار همه تیم‌ها بالاتر بودیم.

با اعلام سازمان لیگ قهرمان شدیم
کد خبر: 390051
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۰:۰۱:۲۴

اعتمادآنلاین| مریم هاشمی روز دوشنبه اظهار داشت: خوشبختانه دیروز سازمان لیگ ما را قهرمان لیگ برتر اعلام کرد زیرا سایپا از نظر امتیاز بالاتر از همه تیم‌ها بود. همچنین «مصطفی مدبر» مدیرعامل سایپا پیشنهاد داد تا تیم ما را به بازی‌های آسیایی بفرستند و کمتر مدیرعاملی از بخش زنان اینگونه حمایت می کند. سال پیش تیمی به بازی‌های آسیایی اعزام نشد و فدراسیون والیبال 5 هزار دلار جریمه شد.

وی افزود: بازی‌های آسیایی قرار بود 13 اردیبهشت در چین برگزار شود اما این کشور بدلیل شیوع ویروس کرونا از میزبانی آن انصراف داد. باید تا بعد از عید منتظر بمانیم که چه زمانی را برای این مسابقات اعلام می‌کنند و باید حداقل یکماه قبل از حضور در این رقابت‌ها بازیکنان تمرین کنند و از آمادگی کامل برخوردار باشند تا راهی این مسابقات شوند.

سرمربی تیم والیبال زنان سایپا گفت: تعطیلی مسابقات لیگ برتر تنها برای والیبال نیست و رشته‌های دیگر را شامل می‌شود و این موضوع جهانی است. سلامت بازیکنان و کادر فنی اهمیت زیادی دارد. با این وجود بازیکنان ما که روزی 2 بار تمرین می‌کردند با قطع شدن این تمرینات از نطر بدنی آسیب می‌بینند. زیرا هیچ باشگاه بدن سازی اکنون باز نیست.

وی ادامه داد: تعطیلی مسابقات برنامه‌ای فراملی است که هیچوقت هیچکدام از ما با آن مواجهه نشده‌ایم. نمی‌دانیم که این سیستم تا کجا پیش می‌‍رود و تا آن زمان نه فقط به والیبال به تمام رشته‌های ورزشی آسیب می‌رساند. بازیکنان ما حرفه‌ای و خود بدنبال این هستند تا بدن‌هایی خود را آماده نگاه دارند. آنان می‌توانند در منزل تمریناتی را با وزنه و دمبل انجام بدهند.

وی اضافه کرد: از باشگاه سایپا و حمایت های عالی مدبر و کادر فنی آن نهایت تشکر را می کنم زیرا در این راه به تیم ما خیلی کمک کردند. امیدوارم فصل آینده حامیان مالی زیادی را در لیگ والیبال زنان مشاهده کنیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها