اشتغال و حمایت از بنگاه‌های تولیدی اولویت مجلس یازدهم

منتخب مردم در مجلس یازدهم با اشاره به کاهش فشار مالیاتی به بنگاه های تولیدی گفت: با رونق تولید و بهبود کسب و کار زمینه ایجاد اشتغال نیز فراهم می شود.

اشتغال و حمایت از بنگاه‌های تولیدی اولویت مجلس یازدهم
کد خبر: 390061
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۰:۱۳:۰۵

اعتمادآنلاین| جعفر قادری با اشاره به اولویت‌ها و فوریت‌های مجلس یازدهم برای رونق تولید و ارتقاء معیشت خانوارها، اظهارداشت: یکی از اقدامات اساسی ایجاد ثبات اقتصادی از طریق متغیرهای کلیدی مانند نرخ ارز، سود سپرده‌ها و سایر متغیرها است که می تواند پیش بینی فعالیت های اقتصادی را برای سرمایه گذاران و فعالان تجاری امکان‌پذیر کند.

منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه باید طرح ها و برنامه ها توسط بخش خصوصی و غیردولتی فعال شود، تصریح کرد: در حال حاضر شرایط اقتصاد رکودی است و می‌توان با انگیزه ها و مشوق‌ها بسیاری از طرح‌های نیمه تمام را به بخش خصوصی واگذار کرد.

وی یکی دیگر از اقدامات را بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید در شرایط تحریمی و رکود اقتصادی دانست و گفت: باید از ظرفیت تولید داخل حداکثر بهره برداری را انجام داد و بسیاری از کارها و کالاهایی که می‌توان در داخل تولید کرد به دست تولیدکنندگان ملی سپرد تا تولید و اشتغال رونق بگیرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس عنوان کرد: ظرفیت گردشگری خوبی در کشور وجود دارد و با اقدامات کوتاه مدت می توان از این پتانسیل بهره برد.

قادری یکی از اقدامات موثر در ایجاد اشتغال را مربوط به کاهش فشارهای مالیاتی به بنگاه های اقتصادی و تولیدی دانست و گفت: درست است که منابع درآمدی کشور کاهش پیدا کرده و نیاز به مالیات داریم اما می‌توان با ایجاد و تنوع پایه‌های مالیاتی بخشی از این کمبودها را جبران کرد و حتی می توان برای حمایت از تولید در شرایط کنونی برخی نرخ های مالیاتی را کاهش داد تا علاوه بر رونق تولید و اشتغال، کمبود درآمدها را نیز جبران کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها