کد خبر: 390086
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۰:۴۷:۰۰
| |

گروگان‌گیری مسلحانه در مرکز خریدی در فیلیپین + ویدئو

یک فرد مسلح در یک فروشگاه زنجیره‌ای در پایتخت فیلیپین، یک نفر را به ضرب گلوله زخمی کرده و همچنین دستکم 30 نفر را به گروگان گرفته است.

گروگان‌گیری مسلحانه در مرکز خریدی در فیلیپین + ویدئو
کد خبر: 390086
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۰:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| یک فرد مسلح که ظاهراً یک نگهبان اخراجی و ناراضی از وضعیت خود بوده است، در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای «مانیل» پایتخت فیلیپین دستکم 30 نفر را به گروگان گرفته است.

بنا به گزارش روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز»، فرد مسلح ظاهراً یکی از نگهبان‌های فروشگاه زنجیره‌ای بوده که از سمت خود اخراج شده بود. بحران گروگانگیری اوایل امروز (دوشنبه) زمانی آغاز شد که یک عامل مسلح در یک فروشگاه زنجیره‌ای در مانیل شروع به تیراندازی کرد و یک نفر را زخمی و 30 نفر دیگر را به گروگان گرفت.

بر اساس این گزارش، «فرانسیس زامورا» شهردار منطقه «سن خوان» محل قرارگیری فروشگاه زنجیره‌ای در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ای ان سی» گفت که یک نفر در حادثه گروگانگیری زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

مغازه‌های لباس فروشی فروشگاه زنجیره‌ای مذکور تعطیل شده و نیروهای امنیتی با موفقیت، مغازه‌داران را از فروشگاه خارج کرده‌اند اما فرد مسلح همچنان تا دوشنبه ظهر به وقت محلی 30 نفر را گروگان گرفته بود.

1

گزارش‌ها حاکی از آن است که حادثه گروگانگیری ساعت 10:00 صبح امروز به وقت محلی (04:30 صبح دوشنبه به وقت تهران) آغاز شده است.

شهردار سن خوان در این خصوص گفت: «ما در حال مذاکره با این فرد هستیم» و آنطور که این نگهبان اخراج شده گفته است، یک نارنجک دارد اما پلیس هنوز این مطلب را تأیید نکرده است.

زامورا گفته است که فرد مسلح از اخراج شدن خود بسیار ناراضی است و خواستار گفت‌وگو با همکاران سابق خود از طریق یک ویدئو کنفرانس شده است.

تصاویری منتشرشده نشان می‌دهد فرد زخمی این حادثه توسط نگهبان‌های فروشگاه به سمت بیرون از ساختمان هدایت می‌شود و ظاهراً فرد زخمی نیز از نگهبانان فروشگاه بوده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها